Zamknij
Nowości - RTV

Leitz Complete - rusza kampania launchowa nowej marki akcesoriów do urządzeń mobilnych firmy Apple

Paweł Gębusiak, 2013-04-16 18:41:11

Startuje kampania reklamowa Leitz Complete mająca na celu wprowadzenie na polski rynek nowej międzynarodowej marki oferującej akcesoria do urządzeń firmy Apple. Kampania potrwa 3 miesiące.


Motywem przewodnim kampanii jest akcja konkursowa prowadzona na polskiej stronie firmy Esselte (Esselte.pl) będącej właścicielem marki Leitz Complete. W ramach konkursu każdy kto odpowie na 3 proste pytania dotyczące używania produktów Apple i akcesoriów do nich, będzie miał szansę na wygranie dowolnego produktu Leitz Complete.


Akcja będzie reklamowana na Facebooku oraz za pomocą SEM w Google.pl. Za emisję reklam odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy.


- Wybraliśmy agencję Biuro Podróży reklamy ze względu na jej duże doświadczenie zarówno w obszarze social media marketingu, jak i SEO/SEM. Bardzo się cieszę, że wspólnie będziemy mieli okazję wspierać rynkowy debiut marki Leitz Complete i zainteresować tą marką również polskich klientów - mówi Anna Jerzmanowska, trade marketing manager w Esselte Poland. 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...