Zamknij
Nowości - AGD

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Nowy User, 2017-03-08 11:33:21

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków do smarowania.


Jesienne edycje naszych kampanii reklamowych cieszyły się ogromnym zainteresowaniem i sympatią wśród konsumentów, dlatego też postanowiliśmy je przypomnieć. Mimo, że Łaciate ma już 21 lat nie przestajemy budować świadomości marki, szczególnie wśród młodych konsumentów, którzy dopiero zaczynają samodzielnie planować swoje zakupy i menu. – informuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.


W marcu w całej Polsce pojawią się bilboardy przypominające o pochodzeniu serków łaciatych do smarowania – „Z natury na kanapkę”. Natomiast w telewizji i intrenecie zagości entuzjastycznie przyjęty przez konsumentów spot promujący mleko Łaciate – „Białe po mamie, zdrowe po byku”.


Za kreacje obu kampanii odpowiada agencja Leo Burnett. Za zakup mediów MEC.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
2
komentarzy
  1. Kasia Krocz   2017-07-04 10:26:09

    Też mi się podoba, serki mają takie sobie ale reklama bardzo fajna. Chociaż jak to mówią: Dobra reklama dźwignią handlu :) Pozdrawiam, Katarzyna

  2. Łukasz Bagiński   2017-06-25 20:59:15

    fajne

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...