Zamknij

Nowości - Kultura i nauka

Nowy cykl spotkań marketingowych w Krakowie - CRASH Mondays

CRASH Mondays to nowy cykl bezpłatnych spotkań, na których marketingowa teoria zderza się z doświadczeniem praktyków. Misją organizatorów jest stworzenie nie tylko kolejnego ciekawego wydarzenia na mapie Krakowa, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności.  

czytaj dalej

BE7 prezentuje nowe oblicze edukacji

Jak stworzyć wizerunek marki, które zrewolucjonizuje polską edukację? Dzięki połączeniu inteligentnego mechanizmu oraz pomysłu na markę autorstwa Agencji Kreatywno- Strategicznej BE7, NUADU zdobywa coraz więcej zwolenników. 

czytaj dalej

Face it! współpracuje z Cinema City

Sieć kin Cinema City wybrała agencję PR. Od stycznia za kompleksowe działania public relations odpowiada FACE IT! Agencja zajmie się media relations, akcjami specjalnymi oraz wsparciem organizacji eventów. FACE IT! wybrano w konkursie ofert, umowę podpisano na czas nieokreślony.  

czytaj dalej

Vision Group dla serwisu LubimyCzytac.pl

Agencja Vision Group rozpoczęła współpracę w zakresie public relations z LubimyCzytac.pl – największym w Polsce internetowym serwisem książkowym. Współpracę nawiązano w połowie stycznia 2017 roku na podstawie rekomendacji. 

czytaj dalej

Agencja Pełka 360 na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Agencja Pełka 360O we współpracy z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego zorganizowała konferencję naukową pt. „Konsumenci i przedsiębiorcy młodego pokolenia”. 

czytaj dalej

II Konferencja Marketing w kulturze. Komunikacja - trendy - praktyka

Konferencja Marketing w Kulturze to dwudniowe, organizowane w Gdańsku przez Instytut Kultury Miejskiej, ogólnopolskie wydarzenie dla osób zajmujących się PR i marketingiem kultury w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych i grupach nieformalnych. 20 i 21 kwietnia w Europejskim Centrum Solidarności odbędzie się druga edycję konferencji. Szczegóły www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl. 

czytaj dalej

Poznaj nowe oblicze PR-u

Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.

czytaj dalej

Studencka Casemania na SGH

eStoreMedia zaprasza studentów do spróbowania sił w projekcie Casemania, organizowanym przez Studenckie Koło Naukowe Konsultingu, działające przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

czytaj dalej

Nowa książka Julity Dąbrowskiej

W środę 19 października 2016 roku swoją premierę miała książka „Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami”. To już druga książka Julity Dąbrowskiej poświęcona zagadnieniom budowania wizerunku i marki pracodawcy.

czytaj dalej

Antalis rozpoczyna współpracę z Biurem Podróży Reklamy

Wiodący dystrybutor papieru – Antalis Poland wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do przeprowadzenia kampanii promocyjnej marki. Celem bezpośrednim kampanii jest pokazanie pracownikom działów kreacji jakie możliwości daje papier i druk oraz zainteresowanie niezwykle bogatą ofertą Antalis Polska.

czytaj dalej

Strona 1 z 204 1 2 3 ... 204 »

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

Koral z reklamą lodów Grand Gold

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL ...