Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Kongres PR w Rzeszowie już w tym tygodniu

Witold Sokołowski, 2017-04-18 17:17:40

Jakie działania podejmować, by nasza firma uniknęła kryzysu w mediach? Co robić, gdy dziennikarze zasypują nas trudnymi pytaniami? Kiedy zaczyna i kończy się sytuacja kryzysowa? Odpowiedzi na te pytania będzie można poznać podczas tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Swoimi doświadczeniami w unikaniu oraz łagodzeniu sytuacji kryzysowych podzielą się m.in. Magdalena Szulc – Rzecznik Prasowy i Kierownik Komunikacji w firmie UBER, Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijki i organizator wydarzeń sportowych czy Adam Burak – z Agencji BLUE Warszawa, były Marketingu i Komunikacji LOTOS SA.


20 i 21 kwietnia 2017 roku pracownicy branży public relations, rzecznicy prasowi z sektora prywatnego i publicznego oraz przedstawiciele firm i samorządów z całej Polski będą mieli wyjątkową okazję do zapoznania się z tajnikami kryzysu wizerunkowego. W Rzeszowie podczas prelekcji praktycy PR podzielą się swoją wiedzą, spostrzeżeniami oraz przykładami rozwiązań, z których korzystali w trackie sytuacji kryzysowych. Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.


Insp. Krzysztof Hajdas, były rzecznik Komendy Głównej Policji opowie, jak z kryzysem w mediach radzi sobie służba mundurowa, która – podobnie jak branża ochrony zdrowia – jest wyjątkowo narażona na sytuacje kryzysowe. O kryzysie w komunikacji wewnętrznej odpowiedzą Iwona Walczak oraz Dominika Lenkowska-Piechocka z firmy Skanska S.A. Natomiast Magdalena Szulc z firmy UBER zaprezentuje uczestnikom Kongresu 5 technik radzenia sobie z negatywnym cyklem informacji. To tylko przykłady prelekcji, których szczegółową listę można znaleźć na internetowej stronie Kongresu.


Tradycyjnie w trakcie Kongresu Profesjonalistów Public Relations zorganizowane zostaną warsztaty praktyczne. Tym razem w trzech blokach tematycznych poruszone zostaną zagadnienia: symulacji sytuacji kryzysowych, danych w służbie reputacji oraz trudnych sytuacji z lokalną społecznością. Ważnym elementem Kongresu będzie również debata oksfordzka, w której poruszony zostanie temat badań wpływu.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...