Zamknij
Social Media

 

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Kim jest internauta blokujący reklamę online?

19Lipiec2016

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Cloud Technologies

Nikt na świecie nie blokuje reklamy online z taką pasją, jak polscy internauci. Z wtyczek lub rozszerzeń blokujących reklamy w przeglądarce korzysta u nas ponad 7 mln internautów, czyli około 38 proc. użytkowników polskiej Sieci. Tym samym użytkownicy Internetu znad Wisły są dziś światowymi liderami w dziedzinie blokowania reklam.

Warszawska firma Cloud Technologies, największa hurtowania danych w tej części Europy i spółka specjalizująca się w Big Data marketingu, postanowiła przyjrzeć się bliżej portretowi polskiego internauty. W tym celu przygotowała infografikę, przedstawiającą najważniejsze informacje o internaucie blokującym reklamę online. Ile ma lat? Jakiej jest płci? Z jakiego powodu blokuje reklamę? Czy i ile płaci za dostęp do treści online? Odpowiedzi na te oraz inne pytania można znaleźć w załączonej infografice.

Cloud Technologies jest również autorem technologii UnBlock, umożliwiającej wydawcom unikanie blokowania reklam na ich stronach. Wynalazek Cloud Technologies otrzymał wstępną ochronę patentową od Urzędu Patentowego RP w Polsce, a docelowo jego ochrona zostanie rozszerzona również na pozostałych rynkach UE, a także w Stanach Zjednoczonych.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

Zamiast kreowania siebie możemy kreować relacje, bo jak ktoś zbuduje sympatyczną relację jest postrzegany jako sympatyczny - Piotr Tymochowicz