Zamknij
Prosto z rynku - E-mailing info

Kampanie wideo e-mailingu dla HP oraz filmu „Powstanie Warszawskie”

Witold Sokołowski, 2014-05-11 01:14:51

Kampanie wideo e-mailingu dla HP oraz filmu „Powstanie Warszawskie”

Firma Tarsago Polska przygotowała kampanię wideo e-mailingu dla klientów Hewlett-Packard oraz wideo e-mailing pro publico bono promujący najnowszy film Jana Komasy „Powstanie Warszawskie”.


Kampania dla marki Hewlett-Packard zrealizowana została w ramach promocji HP Officejet Pro X − najszybszych drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych na świecie, dzięki którym drukowanie staje się do dwóch razy szybsze i o połowę tańsze niż w drukarkach laserowych. Wideo e-mailing skierowano do bazy B2B obejmującej 100 000 rekordów. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Kampania przeprowadzona została 28 kwietnia.


Tarsago Polska odpowiada również za realizację kampanii wideo e-mailingu pro publico bono dla firmy Next Film, będącej dystrybutorem filmu Jana Komasy „Powstanie Warszawskie”, pierwszego na świecie dramatu wojennego non fiction. Niezwykły obraz został w całości zmonotowany z filmów dokumentalnych, zrealizowanych w czasie walk w 1944 r. Kampanię przeprowadzono 7 maja. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Kreację przygotował Next Film.


− Wideo e-mailing to innowacyjna na polskim rynku forma reklamy. Standardowy e-mailing − będący już sam w sobie jednym z najskuteczniejszych sposobów sprzedaży − uzupełniony o emocje, które daje film reklamowy, staje się doskonałym narzędziem sprzedażowo-wizerunkowym. W odróżnieniu od reklamy telewizyjnej umożliwia on spersonalizowaną komunikację do wybranej grupy docelowej. Nasza autorska technologia umożliwia realizację nieograniczonej ilościowo wysyłki i dostosowuje dynamicznie kreację wideo do różnych programów pocztowych oraz urządzeń mobilnych, co daje gwarancje skutecznego dotarcia z komunikacją. Ze względu na brak ograniczeń czasowych mamy możliwość zaprezentowania dłuższego spotu niż w TV lub, jeśli wymaga tego prezentacja produktu, nawet całego filmu instruktażowego. Jeśli dodamy do tego kilkukrotnie wyższe statystyki CTR, stanie się jasne, dlaczego klienci coraz częściej sięgają po to rozwiązanie– mówi Rajmund Tochwin, Dyrektor Sprzedaży Tarsago Polska.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...