Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Kabanosy Henryk Kania w telewizji

Witold Sokołowski, 2014-04-12 12:34:17

Kabanosy Henryk Kania w telewizji

Ruszyła kampania reklamowa Kabanosków Maestro, których producentem są Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. Działania, prowadzone pod hasłem „Polacy swoje jedzą”, zaplanowane zostały na okres czterech tygodni.


Nowy spot reklamowy składa się z kilku, przeplatających się ze sobą scenek przedstawiających Polaków w różnych sytuacjach. W pierwszej widzimy grupę emocjonujących się mężczyzn oglądających mecz piłki nożnej. Bohaterkami kolejnej są dwie, spacerujące po lesie kobiety, skarżące się na zdrowie. W ostatnim filmiku pojawia się kobieta prowadząca samochód, której nie podoba się styl jazdy innych uczestników drogi. Całość została utrzymana w lekkiej, zabawnej konwencji, przestawiającej Polaków jako naród narzekający. Klamrą zamykającą wszystkie historie jest stwierdzenie, że „tylko Kabanosy Henryk Kania są w stanie sprostać wysokim wymaganiom Polaków”.



Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat oraz w kanałach tematycznych i informacyjnych. Reklama został przygotowany w dwóch wersjach po ’30 i ’15 sekund. Za kreację kampanii telewizyjnej odpowiedzialna była agencja Grandes Kochonos, zaś za produkcję Studio Filmowe OTO.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...