Zamknij
Nowości - Media i marketing

K2 przygotowała kampanię promującą drugi sezon „Miłości na bogato”

Witold Sokołowski, 2014-03-17 09:27:21

Agencja K2 przygotowała dla Viacom International Media Networks kampanię promującą drugi sezon serialu „Miłość na bogato”, emitowanego na kanale VIVA. Działaniom, które rozpoczną się w marcu br. towarzyszy hasło „Włącz miłość”. Kampania oparta będzie o promocję nowego sezonu w TV (teasery, spoty) oraz o działania online, w tym formaty: display, rich media oraz video, a także materiały out of home (citylighty).


Pierwszy sezon serialu był szeroko komentowany, dlatego też do promocji nowych odcinków użyto obrazowych symboli kojarzonych z tym tytułem i ukazano je w nowym świetle tak, by dać przedsmak tego, co czeka widzów w drugim sezonie i co znowu szerokim echem będzie omawiane w Internecie. Do obejrzenia nowego sezonu zachęcają sami bohaterowie, gotowi by podbić miasto i serca widzów, pokazani na tarasie jednego z wieżowców z centrum Warszawy. W tle, na budynkach, pojawiają się rozświetlone serca, które nawiązują bezpośrednio do wiodącego hasła kampanii - „Włącz miłość”. Nie bez znaczenia dla promocji serialu jest również nowa pora emisji – sobota, najlepszy czas tygodnia.


- Startujemy z nowym sezonem „Miłości na bogato” już 22 marca. Udało nam się zbudować silną markę serialu, co paradoksalnie jest błogosławieństwem i przekleństwem jednocześnie. Błogosławieństwem, bo ludzie czekają na powrót ich ulubionych bohaterów, przekleństwem, bo najtrudniej jest się ścigać z własnym sukcesem. W drugim sezonie czeka nas masa ciekawych wątków, nowe postaci i dużo emocji. – komentuje Marta Hopfer, PR Manager / Comedy & Entertainment, Viacom International Media Networks. - Silna marka „Miłości na bogato” zostanie wsparta kampanią, którą zdecydowaliśmy się przygotować we współpracy z K2, ponieważ agencja gwarantuje świeże i niebanalne pomysły, co przekłada się na mierzalne rezultaty biznesowe. – dodaje.


Współpraca pomiędzy K2 i Viacom International Media Networks w Polsce trwa od września 2010 roku. W jej ramach zrealizowano wiele kampanii promocyjnych, m.in. dla pasm serialowych: „Złanocka w MTV” , „Dziewczyny dają radę”, dla reality show „Polowanie na singla”, i programu „Łowy Króla Disco” emitowanego na antenie Viva Polska. Ponadto przygotowano globalną kampanię wizerunkową dla międzynarodowego kanału muzycznego MTV Live HD. Projekty te spotkały się z uznaniem ze strony branży, zdobywając wiele polskich i zagranicznych nagród.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
1
komentarzy
  1. Marek Zabłocki   2014-03-22 09:25:50

    heheh, zobaczymy, co z tego wyjdzie ;)

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...