Zamknij
Social Media - WWW Review

WWW Review

Facebook Buzz

M jak Mobile

K2 media tworzy autorskie narzędzie performance marketingu

14Luty2017

Autor: Nowy User, Tagi:

K2 Media stworzyła Finansomierz (http://finansomierz.pl/) - swoją własną porównywarkę ubezpieczeń, pożyczek oraz kredytów, dzięki której potencjalny użytkownik bardzo szybko wyszuka najlepsze dla siebie, dostępne na rynku oferty finansowe, a reklamodawca dotrze ze swoimi produktami do najbardziej zainteresowanych nimi osób.

Finansomierz to porównywarka finansowa, w której czas wypełniania danych skrócony jest do minimum. Przy ubezpieczeniach oc/ac wystarczy, że użytkownik wpisze numer rejestracyjny lub VIN swojego samochodu, by Finansomierz samodzielnie rozpoznał auto i zaproponował najkorzystniejsze ubezpieczenie. Przy pożyczkach i kredytach zaś wystarczy, że wpisze kwotę i okres, przez jaki zamierza ją spłacać – by dostać oferty posortowane od najlepszych.

Finansomierz na razie działa w obszarze ubezpieczeń, pożyczek i kredytów (gotówkowych oraz hipotecznych), ale w planach jest rozwijanie go o kolejne kategorie. Poza tym, że jest dużym ułatwieniem dla ludzi zainteresowanych produktami finansowymi, jest jednocześnie efektywną powierzchnią reklamową dla klientów K2 Media i rozszerzeniem kompetencji agencyjnych w zakresie performance marketingu.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

Zamiast kreowania siebie możemy kreować relacje, bo jak ktoś zbuduje sympatyczną relację jest postrzegany jako sympatyczny - Piotr Tymochowicz