Zamknij
Nowości - Internet

K2 Media dla sieci perfumerii Sephora

Nowy User, 2017-02-28 19:48:50

Agencja K2 Media wygrała przetarg na kompleksową komunikację sieci perfumerii Sephora Polska w Social Mediach.


Do zadań agencji należeć będzie obsługa profili klienta w mediach społecznościowych, w tym przygotowanie contentu na Facebooka, Instagrama oraz YouTube’a, prowadzenie kanału YouTube BlogMakijaz.pl, sezonowe aktywacje konsumenckie, komunikacja eventów oraz zakup powierzchni reklamowych w kanałach Social Media.


Swoje działania dla perfumerii Sephora K2 Media rozpocznie od komunikacji jednego z kluczowych eventów klienta - wiosennego Sephora Trend Report 2017. Umowa została podpisana na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia.


To kolejna już współpraca Sephora Polska z K2 Media. Pod koniec 2016 roku Sephora zleciła agencji przygotowanie video z udziałem 3 blogerek (Pani Ekscelencji, Aleksandry Żuraw i katOsu) w ramach prowadzonej kampanii sezonowej Wonder Xmas. K2 Media była wówczas odpowiedzialna za pomysł i produkcję.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...