Zamknij
Wiedza PR - Studium przypadku

JustWIFI - case study Lenovo

Witold Sokołowski, 2015-12-18 14:24:51

JustWIFI - case study Lenovo

Dom mediowy Universal McCann oraz agencja Reprise Media przeprowadzili kampanię promującą na szeroką skalę urządzenie Lenovo - Yoga Notebook 3 Pro. Przez tydzień – od 21 do 28 września 2015 roku – jednym z elementów kampanii był dodatkowy kanał komunikacji – innowacyjne rozwiązanie do marketingu wi-fi w Polsce – JustWIFI.

Celem przeprowadzonej kampanii było promowanie produktu Lenovo - Yoga Notebook 3 Pro. Jest to notebook, który dopasowuje się do użytkownika, pozwalając na pracę na 4 wygodne sposoby: notebooka, podstawki, namiotu i tableta.

Użytkownicy, którzy łączyli się z JustWIFI w miejscach publicznych (galerie handlowe, lotniska, dworce) określali jaki sposób używania sprzętu elektronicznego jest dla nich najwygodniejszy. Po wybraniu preferowanej opcji, użytkownicy mogli przekonać się, że Notebook Yoga 3 Pro spełnia wszystkie ich oczekiwania.

Szukaliśmy innowacyjnego narzędzia, które połączy nasze działania marketingowe - online’owe i offline’owe - więc kampania promująca Yoga Notebook 3 Pro na w ramach sieci JustWIFI spełniła nasze oczekiwania – komentuje Justyna Chmielewska, Brand Manager w Lenovo.

– W krótkim czasie w innowacyjny sposób zaangażowaliśmy wielu mobilnych użytkowników. Dotarliśmy z atrakcyjnym przekazem reklamowym do różnorodnych miejsc, w tym sieci handlowych. Ponadto każdy z zainteresowanych użytkowników, który trafił na nasza stronę poprzez JustWIFI przekonał się wcześniej, jak innowacyjnym produktem jest notebook Yoga 3 Pro - dodaje Chmielewska.

Aż 48% użytkowników odpowiedziało na zadane pytanie, a 78% z nich przeszło na stronę Lenovo, klikając w „Poznaj Yoga i połącz”. Blisko 60% użytkowników wskazało tablet jako najwygodniejszy w użytkowaniu, a 31% wybrało laptop. Reklama była wyświetlana w centrach handlowych (m. in. Galeria Krakowska, Galeria Riviera Gdynia, Galeria Factory Warszawa), na lotniskach (m. in. Lotnisko Modlin), na dworcach (Dworzec Główny Kraków).

JustWIFI - case study Lenovo

Jak wynika z powyższego, zadane w kampanii pytanie spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem ze strony użytkowników – prawie połowa określiła swoje preferencje. Dzięki temu każdy użytkownik przekierowany na stronę Lenovo sam dokonał wyboru i miał pewność, że Yoga Notebook 3 Pro spełnia jego wymagania. Co ciekawe, ponad 39% kontaktów reklamowych zostało wyemitowanych w galeriach handlowych, czyli w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca zakupu.

zobacz zdjęcia

Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...