Zamknij
Nowości - Życie i styl

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Nowy User, 2017-03-08 11:36:05

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za chwilę całkowicie rozmarzone. Aby zainspirować kobiety do wyrażenia siebie, marka Żywiec Zdrój zaprosiła do współpracy znaną ilustratorkę mody Annę Halarewicz, która zaprojektowała wyjątkową kolekcję etykiet dla wariantu wody lekko gazowej. Teraz czas na konsumentki, które zapraszamy do kreatywnej zabawy na stronie jestemlekko.pl


W ramach nowej kampanii wody Żywiec Zdrój w wariancie lekko gazowanym Anna Halarewicz zaprojektowała kolekcję dziesięciu etykiet, z których pięć można znaleźć bezpośrednio na produktach dostępnych w regularnej sprzedaży. Pozostałe projekty są elementem konkursu internetowego dla konsumentek. Ich zadaniem będzie dokończenie zdania „Jestem lekko…”, który podkreśla zarówno kobiecy nastrój, jak i delikatny charakter wody lekko gazowanej. Spośród zgłoszeń jury wybierze najciekawsze hasła. Ich autorki otrzymają wyjątkową nagrodę – swój portret stworzony przez artystkę Annę Halarewicz. W konkursie oceniane będą przede wszystkim kreatywność, pomysł i spójność hasła z projektem. Marka zaprasza do zgłaszania pomysłów na etykietę poprzez stronę jestem lekko.pl. Akcja potrwa od 20 lutego do 20 marca.


Dodatkowo marka Żywiec Zdrój zaprasza konsumentki do odwiedzenia w dniach 11-12 marca CH Arkadia w Warszawie, gdzie w specjalnej lekkiej strefie Żywiec Zdrój, możliwe będzie szybkie przygotowanie i odebranie spersonalizowanej butelki z unikalną etykietą odzwierciedlającą drugą naturę każdej z konsumentek.


Koncept kreatywny i działania w internecie przygotowała agencja VML. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Natomiast działania Public Relations prowadzi agencja Havas PR.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
1
komentarzy
  1. Jonas Mikk   2017-07-26 10:03:05

    Fajnie jest widzieć jak marka "odżywa" - po dosyć głębokiej wpadce z wodą, gdzie odkryto "zatrutą" wodę w ich butelkach, wiele Polaków na jakiś czas odstawiło tę markę. I niepotrzebnie - taka wpadka mogła zdarzyć się każdej innej firmie, to czysty bład ludzki. Pozdrawiam, Janusz

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...