Zamknij
Nowości - Sport

Jerzy Dudek twarzą piłkarskiej kampanii Castrola

Witold Sokołowski, 2011-04-04 11:36:25

Castrol, producent wiodącej marki olejowej Castrol EDGE oraz Oficjalny Sponsor UEFA Euro 2012™, uruchomił ogólnopolską kampanię promocyjną zatytułowaną „Pokaż jakim jesteś fanem”. W ramach komunikacji projektu firma otworzyła oficjalną Strefę Kibica turnieju na stronie internetowej www.castrolfan.pl, która jest częścią sekcji Euro 2012 na platformie Onet.pl.


Konsumenci i partnerzy biznesowi Castrol biorący udział w promocji będą mogli w ten sposób wygrać aż dwa tysiące biletów na mecze Mistrzostw Europy, rozgrywane w przyszłym roku w Polsce i na Ukrainie. Twarzą projektu piłkarskiego jest popularny polski piłkarz Jerzy Dudek.


„UEFA Euro 2012™ będzie wyjątkowym wydarzeniem dla wszystkich Polaków, nie tylko wielkich kibiców piłkarskich” – podkreśla Sławomir Radoń, Dyrektor Marketingu Castrol na Europę Centralną. - „Chcielibyśmy, żeby jak najwięcej osób mogło włączyć się w celebrowanie tego święta, dlatego do wspólnej zabawy zapraszamy również miłośników motoryzacji i innych dyscyplin. W pierwszym etapie naszej promocji nagrodzimy osoby, które w najbardziej kreatywny sposób pokażą jak kibicują. Mogą to zaprezentować w formie filmu, zdjęcia lub tekstu. Prace, które nagrodzimy biletami na mecze, wybierze nasz ambasador Jerzy Dudek.”


Promocja konsumencka, w której główną nagrodę stanowią bilety na mecze UEFA Euro 2012™, składać się będzie z kilku etapów i potrwa aż do Mistrzostw Europy. Materiały POS pojawią się w ponad 10 000 punktów sprzedaży olejów Castrol w całej Polsce. Niezbędnym warunkiem do wzięcia udziału w promocji jest zakup dowolnego oleju silnikowego Castrol.


Kreację kampanii i strony Strefy Kibica powierzono Instytutowi Rozwoju Reklamy. Za zakup mediów odpowiedzialna jest dom mediowy Mindshare. Kontent merytoryczny Strefy Kibica dostarcza agencja Havas Sports & Entertainment, odpowiedzialna za działania Public Relations projektu piłkarskiego Castrol w Polsce. Działaniom na stronie internetowej towarzyszą atrakcje dla społeczności fanów na facebook.com/CastrolFootballPolska, którego obsługę zapewni Redefine.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...