Zamknij
Prosto z rynku - E-mailing info

Jedyna w Polsce emailingowa sieć reklamowa, która wykorzystuje dane behawioralne

Witold Sokołowski, 2015-10-30 11:56:27

Zasięg ponad 38 milionów rekordów w tym 10 mln adresów e-mail na wyłączność w INIS. 18 milionów unikalnych użytkowników, 320 profili marketingowych, 500 tysięcy witryn internetowych i ponad 60 milionów plików cookies w zasobach partnerów firmy. INIS jako jedyna w Polsce e-mailingowa sieć reklamowa rozpoczęła korzystanie z danych behawioralnych dostarczanych przez platformy danych.


Współpraca z platformami danych jest jednym z elementów doskonalenia technologii targetowania behawioralnego w INIS. Właśnie zakończył się proces wdrożenia rozwiązań proponowanych przez Cloud Technologies i Netsprint Audience. Realizowane są już pierwsze kampanie wykorzystujące profile behawioralne współpracujących ze sobą firm. Pierwsze wyniki pokazują, że targetowanie to pozwala otrzymywać wyniki lepsze nawet do 300% w porównaniu z tradycyjnie targetowaną wysyłką.


Właściwa technologia do pozyskiwania danych behawioralnych i potem wykorzystanie ich w e-mailingach jest niezbędna, aby realizować skuteczne i co najważniejsze efektywne kampanie. Niestety wiele firm nabija swoich klientów w przysłowiową butelkę ofertując tę technologię, po czym e-mailingi i tak trafiają do niewłaściwych osób. Nam jako e-mailingowej sieci reklamowej, która posiada zasoby i zaplecze technologicznie zależy na tym, aby precyzyjnie trafić z ofertą do osób, które poszukują danego produktu czy usługi i co najważniejsze trafiać do niej w momencie pojawienia się potrzeby. – komentuje Roman Grygierek, dyrektor zarządzający i członek zarządu INIS sp. z o.o.


Wykorzystywanie informacji z platform danych pozwala poznać klienta i dowiedzieć się co ogląda i co czyta, czego szuka, co kupuje i kim tak naprawdę jest potencjalny klient. Pozyskana wiedza z profili zawodowych, zakupowych czy zainteresowań ułatwia zamienić anonimowego Kowalskiego na Kowalskiego w wieku 35+, posiadającego rodzinę i aktualnie poszukującego nowego mieszkania w Warszawie, a do tego chcącego sfinansować jego zakup kredytem hipotecznym.


Obie firmy dostarczające dane behawioralne łączą niesamowite zasoby i technologia, których wykorzystanie przez e-mailingową sieć reklamową INIS pozwala na jeszcze precyzyjniejsze dotarcie do odbiorcy, a jest to podstawą dzisiejszej komunikacji. Codzienna analiza ogromnej liczby bajtów surowych danych pozwala identyfikować kilka tysięcy różnych zmiennych dla jednego użytkownika. Zmiennych, które opisują ogólne zainteresowania, intencje zakupowe, dane demograficzne, zawody czy wręcz informacje z mediów społecznościowych.


Prezesi obu spółek, mówią jednym głosem, że właściwe wykorzystanie danych w e-mail marketingu jest podstawą skuteczności prowadzonych działań. - Właściwe zastosowanie danych jest coraz istotniejsze dla efektywności kampanii reklamowych. Ze względu na relatywnie inwazyjną formę komunikacji zastosowanie danych jest szczególnie ważne w e-mail marketingu – mówi Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies. Innym niezbędnym elementem e-mailingu jest personalizacja – jeden z najważniejszych trendów. - Personalizacja i targetowanie to najważniejsze priorytety w marketingu 2015. Ich realizacja może odbywać się tylko dzięki wysokiej jakości danym na temat użytkowników, co umożliwia dotarcie do grupy docelowej we właściwym kontekście miejsca i czasu. Potwierdzają to doświadczenia z mailingami behawioralnymi – odnotowują one wyższy open rate, klikalność, ale też poziom konwersji wysyłek - komentuje Artur Banach, CEO Netsprint.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne