Zamknij
Nowości - Zdrowie

Jeannette Kalyta o intymności kobiet

Witold Sokołowski, 2006-04-29 00:00:00

Jeannette Kalyta, najbardziej znana położna w Polsce, zaangażowała się w działania edukacyjne na temat higieny intymnej kobiet. Akcję prowadzi GlaxoSmithKline, producent Emulsji i Płynu Ginekologicznego Lactacyd, produktów, których formuła oparta została na naturalnym kwasie mlekowym.

Celem działań edukacyjnych jest zwiększenie świadomości kobiet na temat higieny intymnej, ze zwróceniem szczególnej uwagi na znaczenie kwasu mlekowego, stanowiącego naturalną barierę ochronną okolic intymnych.


W ramach podjętej współpracy Jeannette Kalyta udzieli rekomendacji produktom z serii Lactacyd, których skuteczność potwierdzona została badaniami klinicznymi. Ponadto, w prasie skierowanej do kobiet, przyszłych i młodych mam, Jeannette Kalyta przybliżać będzie zasady codziennej higieny intymnej, w szczególności w okresie ciąży oraz w trakcie terapii antybiotykowej.

GlaxoSmithKline jest wiodącym producentem leków i produktów ochrony zdrowia. Firma od lat angażuje się w liczne akcje edukacyjne, profilaktyczne i prospołeczne.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...