Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Jaja Farmio ponownie w telewizji

Witold Sokołowski, 2014-02-06 07:28:08

Jaja Farmio ponownie w telewizji

W telewizji pojawiła się reklama jaj Farmio. Spot informuje o wyróżnikach marki: paszy wolnej od GMO, stosowanej w chowie kur, oraz programie ponadstandardowych badań jaj w zakresie niedozwolonej obecności antybiotyków - pierwszym takim systemie dodatkowej kontroli jaj w Polsce. Celem kampanii, która w najbliższych tygodniach będzie gościła w największych stacjach telewizyjnych, jest budowanie świadomości i wizerunku Farmio jako marki wysokiego zaufania. Kampanię dla Farmio SA przygotowała agencja Red8, Propeller Film (dom produkcyjny) oraz MediaCom (planowanie i zakup mediów).


To druga kampania Farmio SA i jednocześnie druga ogólnopolska telewizyjna kampania jaj w historii polskiej reklamy. Zasięg kampanii będzie porównywalny do bardzo silnej i zauważalnej kampanii ubiegłorocznej, która – po zaledwie kilku miesiącach od debiutu rynkowego - przyniosła Farmio pozycję drugiej najbardziej rozpoznawalnej marki jaj w Polsce*.


W 30-sekundowym pomysłowym spocie reklamowym Farmio, którego główna bohaterką jest kura, po raz kolejny pojawia się sympatyczna Pani Halinka - gospodyni z pierwszej kampanii Farmio. Zadaniem kampanii jest podkreślenie, że oprócz paszy wolnej od GMO, Farmio jako pierwsza i jedyna marka w Polsce gwarantuje, że jaja są dodatkowo przebadane na antybiotyki przez niezależne laboratorium.


- „Temat jest niezwykle ważny dla konsumentów, co potwierdzają badania opinii z grudnia ub. r.” – wyjaśnia Andrzej Łęgosz, wiceprezes i dyrektor marketingu Farmio SA. – „Ponad 77% Polaków uważa problem stosowania antybiotyków w hodowli za ważny bądź bardzo ważny, a dla 83% informacja o dodatkowych badaniach jest ważną i oczekiwana informacją**. Farmio jest dziś pierwszą i jedyną marką, która wykorzystuje certyfikowaną, przebadaną paszę wolną od GMO oraz realizuje program dodatkowych badań na antybiotyki”.


Reklama emitowana jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: Polsacie i TVN oraz TV4, TV Puls i kilkudziesięciu kanałach tematycznych. Internauci mogą zobaczyć reklamę na kanale Farmio na portalu YouTube. Media i czasy emisji zostały tak dobrane, aby reklama dotarła do grupy docelowej: osób, dla których jakość żywności ma istotne znaczenie.


- Po raz kolejny chcemy dotrzeć do świadomych konsumentów, dla których jakość i bezpieczeństwo żywności ma priorytetowe znaczenie. Z badań i naszych obserwacji wynika, że coraz więcej osób poszukuje produktów najwyższej jakości, certyfikowanych, ze sprawdzonych źródeł. Najnowszą kampanią pokazujemy, że kwestia jakości w produkcji żywności to naprawdę ważna sprawa, o której warto i trzeba rozmawiać. – podkreśla Andrzej Łęgosz, dyrektor ds. komunikacji Farmio.


W spocie pojawia się znany już motyw muzyczny z refrenem: „Farmio, Farmio od kur co je karmią bez GMO”. Kluczowy komunikat z reklamy, dotyczący badań na antybiotyki znajduje się również na opakowaniu, co zapewnia spójność komunikacji i wzmacnia przekaz. Reklama Farmio jest prosta, dowcipna i zauważalna. Kampanię telewizyjną będą wspierać działania PR oraz ogólnopolska akcja promocyjna w sklepach.



W ubiegłym roku Farmio przeprowadziło pierwszą, ogólnopolską kampanię telewizyjną w segmencie jaj w Polsce. Czytelnicy opiniotwórczego portalu Money.pl zaliczyli ją do grona najlepszych kampanii minionego roku.


* - Badanie ogólnopolskie zrealizowane w czerwcu 2013 roku przez Mind & Fieldwork Research dla Farmio SA w ramach CAPIBUSA MillwardBrown SMG/KRC. Przeprowadzone wywiady zostały skontrolowane zgodnie ze standardami ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research) oraz wytycznymi sformułowanymi przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku i dotyczącymi jakości pracy ankieterów.


** - projekt badawczy jak wyżej, zrealizowany przez Mind & Fieldwork Research dla Farmio SA w grudniu 2013 r.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...