Zamknij
Nowości - Auto-moto

„Ja – Motocyklista” – kampania społeczna Fundacji Jednym Śladem

Elżbieta Grapsztunowicz, 2012-01-23 16:32:42

Prawnicy, duchowni, lekarze, budowniczy, dziennikarze… co ich łączy? Wszyscy są motocyklistami i biorą udział w kampanii „Ja Motocyklista” organizowanej przez Fundację Jednym Śladem.


W ramach kampanii każdy wielbiciel motocykli może odsłonić przed obiektywem aparatu swoje codzienne, ludzkie oblicze. Finałem kampanii będzie wystawa fotograficzna w centrum Warszawy. Jej celem jest zmiana postrzegania motocyklistów i pokazanie, że „motocykliści są wszędzie”. Kochasz motocykle? Dołącz do nas!


Idea


Młody, niestabilny emocjonalnie, nieodpowiedzialny dawca nerek pędzący z niedozwoloną prędkością na „ścigaczu” – tak wielu z nas postrzega motocyklistę. Zwykle nie zdajemy sobie sprawy, że wielu z nich spotykamy w naszym codziennym życiu. Lekarz, ksiądz, prezes firmy motocyklistą?! Tak! Uświadomienie sobie tego, że na motocyklach jeżdżą osoby, które znamy, lubimy i szanujemy sprawia, że zaczynamy przychylniej patrzeć na użytkowników tych jednośladów i jesteśmy bardziej skłonni być dla nich uprzejmym na drodze.


Motocykliści łączą się!


Do kampanii zaproszeni są wszyscy motocykliści, którzy mają ochotę wziąć udział w wyjątkowej sesji zdjęciowej. W umówione weekendy motocykliści są fotografowani zarówno w stroju motocyklowym, jak i codziennym, służbowym. Następnie zdjęcia są zestawiane jedno obok drugiego tak, by pokazać, że motocyklista to też człowiek. Do tej pory zgłosiło się już ponad 50 osób, a wśród nich przedstawiciele ochrony zdrowia, służb mundurowych oraz mediów.


Jeśli i Ty kochasz motocykle i chcesz nam pokazać czym zajmujesz się po zejściu z „rumaka”, dołącz do nas! Info: www.jednymsladem.com.pl, mail: jednymsladem@jednymsladem.com.pl

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...