Zamknij
Nowości - Internet

Internetowa odsłona festiwalu Etiuda&Anima

Witold Sokołowski, 2006-11-23 22:47:00

Tegoroczna edycja Międzynarodowego Festiwalu Etiuda&Anima jest wyjątkowa nie tylko ze względu na obecność znakomitych gości (P. Malloy, M. Łoziński), ale także z uwagi na zupełnie nowe oblicze strony internetowej festiwalu.

Do tej pory grafika strony www podporządkowana była plakatom reklamowym kolejnych edycji festiwalu. Nowa witryna jest początkiem budowania spójnego i jednoznacznego wizerunku festiwalu jako przedsięwzięcia, nie zaś poszczególnych jego edycji. Na potrzebę kreowania marki Etiuda&Anima stworzono logo festiwalu oraz pozostałe elementy systemu identyfikacji wizualnej.


Zdaniem użytkowników, dotychczasowa witryna była mniej efektowna wizualnie, a przede wszystkim trudniejsza do nawigacji. Aktualna strona jest jedną z bardziej interaktywnych witryn poświęconych wydarzeniom kulturalnym. Nad realizacją projektu czuwała krakowska Grupa Adweb, a efekty jej pracy można zobaczyć na www.etiudaandanima.com.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...