Zamknij
Nowości - AGD

Indesit wybrał dom mediowy

Witold Sokołowski, 2006-10-17 00:00:00

Po intensywnym, trwającym trzy miesiące przetargu Indesit Company podjęło decyzję o przedłużeniu współpracy z dotychczasowymi domami mediowymi Carat dla Europy Wschodniej i Zachodniej oraz Initiative dla Wspólnoty Niepodległych Państw. Carat Global Management w Londynie będzie natomiast zarządzać i koordynować wszelkie działania mediowe w obu regionach.

Poza Caratem i Initiative do przetargu zaproszone zostały również domy mediowe MEC i PHD.

Jak zauważa Marco Rota, Dyrektor Marketingu Indesit Company: “Koncern Indesit stale pracuje nad poprawieniem efektywności marketingowej. Dlatego zdecydowaliśmy się na przetarg, który miał na celu ocenę pracy naszych agencji, a w efekcie usprawnienie efektywności komunikacyjnej oraz procesu zakupu mediów w całym regionie.”

- “Wszystkie 4 agencje biorące udział w przetargu przedstawiły najwyższej klasy rozwiązania strategiczne. Ponadto Carat, jak i Initiative wykazały się innowacyjnością w myśleniu, demonstrując doskonałe wyniki przy zakupie mediów, co z pewnością przyczyni się do maksymalizacji rentowności Indesit Company” – dodała Marco Rota.


Susanna Outfin, CEO Carat Global Management, nie ukrywa swojego zadowolenia z rozszerzenia współpracy Carat z Indesit Company: „Szczególnie cieszy mnie możliwość rozwoju projektów opartych na mocnych fundamentach, które zbudowaliśmy dotychczas. Zarówno Carat i Indesit Company łączą te same wartości, wedle których to konsument zajmuje centralną pozycję przy opracowywaniu wszelkich koncepcji marketingowych.”

Anna Yakovleva, CEO Initiative Rosja, jest podobnego zdania: „Jesteśmy zachwyceni z możliwości dalszej współpracy z Indesit Company na terenie Rosji i Wspólnoty Niepodległych Państw. Atutem strategii zaproponowanej przez Initiative było wykazanie możliwości odróżnienia się na tak dynamicznie rozwijającym się rynku.”

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...