Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

III Ogólnopolska Konferencja „Media – Komunikacja - Edukacja” - SKN PR "Futura"

Witold Sokołowski, 2012-11-30 16:40:11

10.12.2012 r. po raz trzeci Studenckie Koło Naukowe Public Relations FUTURA działające w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej będzie organizatorem III Ogólnopolskiej Konferencji „Media – Komunikacja - Edukacja”. Tematem przewodnim tegorocznej zimowej edycji będą rozważania pod kontrowersyjnym hasłem „kto nie komunikuje się, ten nie istnieje”.


Georges Bataille powiedział, że „odrzucenie komunikowania jest sposobem komunikowania mniej przyjaznym, ale najpotężniejszym”, co w praktyce świata opartego na nieustannej konkurencji oznacza nie tylko konieczność komunikowania się, ale komunikowania oparte na strategii, która pozwala zrealizować założone cele. Zamysłem organizatorów jest zwrócenie uwagi na obszary przestrzeni społecznej, gdzie komunikowanie pozornie nie jest potrzebne, ale w praktyce okazuje się, że jest konieczne. Obszarem wspólnym, na który chcielibyśmy zwrócić uwagę, jest więc nie określony segment rynku, ale umiejętność konieczna wszystkim – komunikowanie się z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym organizacji.


Dotychczas zaproszenia do wygłoszenia prelekcji przyjęli: Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego Andrzej Jakubowski, Pani Magdalena Młynarczyk (Biblioteka Publiczna w Koszalinie), dr hab. Jacek Pyżalski (Instytut Medycyny Pracy w Łodzi), Jacek Wezgraj (Klub Krytyki Politycznej w Koszalinie), Tomasz Czuczak (Urząd Miejski w Koszalinie), Sebastian Sahajdak (Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Public Relations), dr Monika Kaczmarek-Śliwińska (Politechnika Koszalińska). Zwieńczeniem konferencji będzie dyskusja panelowa z udziałem prelegentów i uczestników konferencji.


Miejsce konferencji: AULA Politechniki Koszalińskiej, Koszalin, ul. Kwiatkowskiego 6E. Wstęp wolny. Merytoryczną koordynacją konferencji zajmuje się dr Monika Kaczmarek-Śliwińska (opiekun SKN PR FUTURA).

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...