Zamknij
Prosto z rynku - CSR info

Husqvarna nadal wspiera Fundację Onkologiczną Alivia

Nowy User, 2017-03-03 18:01:54

Firma Husqvarna aktywnie współpracuje i wspiera podopiecznych Fundacji Onkologicznej Alivia. W ramach kampanii: „Przekaż swój 1% podatku na wojnę z rakiem” przygotowane zostały materiały promocyjne, plakaty oraz zaplanowano kampanię informacyjną. Dodatkowo firma Husqvarna promuje akcję za pośrednictwem sieci punktów dilerskich na terenie całego kraju.


Przekaż 1% podatku


Husqvarna wraz z Fundacją Onkologiczną Alivia po raz kolejny starają się zwrócić uwagę na rosnący problem zachorowań na raka. Dostęp do nowoczesnych terapii onkologicznych w Polsce jest ograniczony i nierówny w różnych województwach. Pacjenci często stają przed wyborem skorzystania z refundowanych metod leczenia z niską szansą na wyleczenie lub sfinansowania nowoczesnej i skuteczniejszej metody leczenia z własnych środków. Fundacja Alivia pomaga pacjentom poprzez udzielanie informacji, propagowanie tematów dot. nowoczesnych metod leczenia oraz w finansowaniu: terapii, które nie są refundowane, prywatnych konsultacji, badań czy dojazdów do ośrodków leczenia. Fundacja wspiera podopiecznych ułatwiając powrót do sprawności i aktywnego życia oraz refunduje wydatki na niezbędne artykuły medyczne i rehabilitacyjne.


W ramach projektu „Przekaż 1% podatku na wojnę z rakiem” każdy może włączyć się w walkę z rakiem i wesprzeć działania Fundacji. Wystarczy, że w odpowiedniej rubryce swojego zeznania podatkowego wpiszemy numer KRS: 0000358654. To takie proste, nic nie kosztuje, a może pomóc wielu pacjentom poszukującym pomocy.


„Sukces naszej jesiennej kampanii „Podziel się Mocą”, którą przeprowadziliśmy we współpracy z Fundacją Onkologiczną Alivia jeszcze bardziej zmotywował nas do dalszej współpracy. Walka z rakiem to poważny problem cywilizacyjny. Dzisiaj chcemy po raz kolejny zwrócić uwagę na ten problem i wesprzeć kampanię Fundacji, w ramach której każdy może przekazać 1% podatku podopiecznym Fundacji Alivia. Taki gest nic nie kosztuje, a cel jest szczytny. W ramach współpracy przygotowaliśmy materiały promocyjne, kampanie informacyjną i plakaty promujące akcję. Dodatkową wspieramy akcję za pośrednictwem sieci punktów dilerskich w całym kraju” – powiedział Maciej Konieczny, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Husqvarna.


Husqvarna kontynuuje współpracę


Kampania „Przekaż swój 1% podatku na wojnę z rakiem” stanowi kontynuację współpracy podjętej w ubiegłym roku przez firmę Husqvarna i Fundację Onkologiczną Alivia. „W ramach współpracy firmy Husqvarna z Fundacją Alivia przeprowadzono akcję Podziel się Mocą, w trakcie której przez cały miesiąc październik w Autoryzowanych Punktach Dilerskich Husqvarna dostępne były limitowane, różowe, zabawkowe pilarki Husqvarna. Dodatkowo zlicytowano różowe, limitowane pilarki H450 na aukcji charytatywnej. 10 złotych ze sprzedaży każdej zabawki oraz pełna kwota z licytacji pilarek trafiła na konto Fundacji Onkologicznej Alivia, która wspiera kobiety w walce z rakiem piersi” – dodaje Marta Winiarek-Miętus, Rzecznik Prasowy firmy Husqvarna.


Alivia walczy cały rok


Fundacja powstała w 2010 roku i od tego czasu nieprzerwanie wspiera chorych w walce z rakiem. Szczególną opieką otacza młode kobiety, które dopiero wchodzą w dorosłe życie. Fundacja wpiera swoich podopiecznych nie tylko finansowo. Pomaga mobilizować i aktywizować chore kobiety do walki i bycia silną, szuka dodatkowych środków, lekarzy i ośrodków leczniczych oraz wspiera wiedzą i poszukuje najlepszych rozwiązań w terapii. Fundacja dodatkowo tworzy kampanie społeczne, mające na celu zwiększanie świadomości problemu wśród Polaków i reprezentuje pacjentów przed ustawodawcami.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...