Zamknij
Prosto z rynku - Sponsoring info

Havas SE i Saatchi & Saatchi IS dla marki Jacobs w programie "Idol"

Nowy User, 2017-02-20 21:16:37

Havas SE i Saatchi & Saatchi IS dla marki Jacobs w programie "Idol"

Po 12 latach przerwy program „Idol” wraca do ramówki Telewizji Polsat. Sponsorem produkcji została marka Jacobs.


Współpraca producenta kawy wpisuje się w nową strategię komunikacji marki opartej na pobudzaniu do realizacji marzeń. Mowa o kampanii „Kawa za marzenie”.


Agencja Havas Sports & Entertainment wspiera markę w działaniach związanych z lokowaniem produktu, a także ogółem działań sponsoringowych przy programie „Idol”.


Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi IS.


Program „Idol” to jeden z pierwszych programów typu talent show w Polsce. Karierę w programie zaczynali tacy muzycy jak Monika Brodka, czy Ania Dąbrowska.


15 lutego o godzinie 20:00 wyemitowany został pierwszy odcinek nowej serii. Finał programu odbędzie się w maju.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...