Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Harder&Harder i Creative Media łączą siły

Witold Sokołowski, 2013-12-12 15:05:59

Mariusz Woźnicki i Maciej Bittner z Harder&Harder połączyli siły z Arturem Beckiem z Creative Media wspólnie tworząc zintegrowaną agencję 360st.


- Osiągneliśmy element synergii. Dzięki takiej konfiguracji kompetencji, możliwe jest realizowanie dowolnych projektów bez względu na zakres czy skalę skomplikowania. Propozycje CreativeHarder Group będą zawsze ściśle odpowiadać na potrzeby Klienta – Artur Beck, CEO Creative Harder Group.


CreativeHarder Group zajmuje się realizacją działań wchodzących w zakres marketingowej obsługi full service. Grupa istnieje na rynku od października 2012 roku i tworzy ją 5 wyspecjalizowanych zespołów: Creative Media, Harder&Harder, Harder&Harder Video, CMBroker, CMMarketing. Zespół został powiekszony do 30 pracowników. Grupa z sukcesem zrealizowała launch napoju Roko (Zbyszko) i kontynuuje prace przy tym produkcie. Jej potencjał tkwi w integracji agencji eventowej, agencji interaktywnej, agencji BTL i butikowego brokera reklamowego.


Doświadzenie obydwu spółek pozwala na produkcję i realizację kampanii telewizyjnych, prasowych, radiowych i outdoorowych, kampanii internetowych, kampanii w mediach społecznościowych, SEO, brokerowego zakupu mediów i organizację wydarzeń. Do grona klientów CreativeHarder Group należą: Zbyszko, Union Investment, FM Bank, Browar Sulimar, Polski Lek, Agata Meble, Oceanic etc.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...