Zamknij
Prosto z rynku - Media relations info

GutPR obsłuży mediowo II Konwent Stolarki

Witold Sokołowski, 2014-01-10 16:28:26

10 stycznia 2014 roku w Pruszczu Gdańskim odbędzie się II Konwent Stolarki. Partnerem tego wydarzenia, który zajmie się jego obsługą mediową, została agencja GutPR.


II Konwent Stolarki, organizowany przez Platformę informacyjną Stolarkavip.pl kierowaną przez Grzegorza Cendrowskiego to dwa dni intensywnych spotkań, wiele godzin praktyki, wymiany doświadczeń, prezentacji i merytorycznej dyskusji i oczywiście Panel Ekspertów. Wszystko to po to, żeby zrozumieć i poznać wielu zagadnień dotyczących ofertowania/kosztorysowania, innowacji produktowych, marketingu internetowego, eksportu,  innowacyjnego ciepłego montażu, a także różnych systemów w tym systemów aluminiowych i szkła do okien, fasad i ogrodów zimowych, zastosowania rolet i okuć, ale także negocjacji cenowych i niedozwolonych klauzul w umowach.


Partnerem, który zajmie się obsługą mediową tego wydarzenia została wyspecjalizowana w skutecznych działaniach dla firm z branży budowlanej i wnętrzarskiej agencja GutPR. Realizowany projekt koordynować będzie Hanna Gehrke-Gut.


W konwencie uczestniczyć będą między innymi specjaliści ds. produkcji, marketingu, handlu, obsługi klienta, montażu oraz właściciele salonów stolarki. Patronem generalnym tego wyjątkowego spotkania branżowego jest firma AIB. Pozostałymi patronami konwentu są Fakro, Exte, Klinar, Selena, Effector, Roto – okucia budowlane oraz Reynaer. Patronat wspomagający objęła firma Centrum Techniki Okrętowej z Gdańska.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...