Zamknij
Prosto z rynku - Media relations info

GutPR obsłuży mediowo II Konwent Stolarki

Witold Sokołowski, 2014-01-10 16:28:26

10 stycznia 2014 roku w Pruszczu Gdańskim odbędzie się II Konwent Stolarki. Partnerem tego wydarzenia, który zajmie się jego obsługą mediową, została agencja GutPR.


II Konwent Stolarki, organizowany przez Platformę informacyjną Stolarkavip.pl kierowaną przez Grzegorza Cendrowskiego to dwa dni intensywnych spotkań, wiele godzin praktyki, wymiany doświadczeń, prezentacji i merytorycznej dyskusji i oczywiście Panel Ekspertów. Wszystko to po to, żeby zrozumieć i poznać wielu zagadnień dotyczących ofertowania/kosztorysowania, innowacji produktowych, marketingu internetowego, eksportu,  innowacyjnego ciepłego montażu, a także różnych systemów w tym systemów aluminiowych i szkła do okien, fasad i ogrodów zimowych, zastosowania rolet i okuć, ale także negocjacji cenowych i niedozwolonych klauzul w umowach.


Partnerem, który zajmie się obsługą mediową tego wydarzenia została wyspecjalizowana w skutecznych działaniach dla firm z branży budowlanej i wnętrzarskiej agencja GutPR. Realizowany projekt koordynować będzie Hanna Gehrke-Gut.


W konwencie uczestniczyć będą między innymi specjaliści ds. produkcji, marketingu, handlu, obsługi klienta, montażu oraz właściciele salonów stolarki. Patronem generalnym tego wyjątkowego spotkania branżowego jest firma AIB. Pozostałymi patronami konwentu są Fakro, Exte, Klinar, Selena, Effector, Roto – okucia budowlane oraz Reynaer. Patronat wspomagający objęła firma Centrum Techniki Okrętowej z Gdańska.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne