Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Grupa PZU wybrała firmę Izmalkowa Consulting do realizacji cyklu badań jakościowych metodą etnograficzną.

Paweł Gębusiak, 2012-08-07 17:25:01

Grupa PZU wybrała firmę Izmalkowa Consulting do realizacji cyklu badań jakościowych metodą etnograficzną. „Ze względu na złożoną i mało „namacalną” tematykę badania, zależało nam na tym by wyjść poza deklaracje i oczywistości. Zdecydowaliśmy się na wybór firmy specjalizującej się w technikach etnograficznych” mówi Jerzy Hołub, Kierownik ds. Badań Marketingowych w Grupie PZU.


Badaniem zostały objęte bardzo różnorodne grupy docelowe - zarówno demograficzne jak i psychologicznie - dzięki temu można było uzyskać wgląd na temat tego, jaki jest stosunek do ubezpieczeń i marki PZU osób w rożnym wieku, z rożnymi dochodami, z rożnymi doświadczeniami z ubezpieczeniami.


Jest to niezwykle ciekawy projekt ze względu na wykorzystanie różnorodnych technik badawczych dzięki, którym mamy możliwość uzyskania dokładnych informacji pozadeklaracyjnych na temat wizerunki i komunikacji firmy PZU wśród obecnych i potencjalnych klientów. 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...