Zamknij
Nowości - Internet

Grupa 3S i dr Tomasz Rożek zapraszają do Projektu DeltA

Nowy User, 2017-03-03 20:09:29

Rusza Projekt DeltA, kampania Grupy 3S pokazująca w jaki sposób zmieniają się usługi telekomunikacyjne i data center wykorzystywane w biznesie. Przedsięwzięcie obejmuje m.in. publikację materiałów wideo z udziałem dra Tomasza Rożka i ekspertów 3S oraz organizację bezpłatnych branżowych spotkań Meet IT - w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. Kampania potrwa do połowy kwietnia 2017.


Projekt DeltA przybliża możliwości wykorzystania usług telekomunikacyjnych oraz data center w procesach rozwoju i innych zmian w organizacji. Grupa 3S zwraca uwagę przede wszystkim na zalety technologii światłowodowej, nowoczesne usługi głosowe czy rozwiązania typu disaster recovery center. Kampania adresowana jest przede wszystkim do menedżerów firm i instytucji oraz specjalistów i sympatyków technologii teleinformatycznych.


W ramach kampanii powstała strona internetowa działająca pod adresem www.projektdelta.pl. W tygodniowych odstępach publikowane będą tu krótkie (4-7 minut) materiały filmowe z udziałem dra Tomasza Rożka oraz ekspertów Grupy 3S, a także studia przypadków z wybranych wdrożeń teleinformatycznych. Wszystkie 5 odcinków zostanie także umieszczonych na kanale Grupy 3S w serwisie YouTube.


Projekt DeltA zakończy seria czterech spotkań z cyklu Meet IT, organizowanych w Warszawie (23.03.), Wrocławiu (28.03.), Krakowie (30.03.) i Katowicach (07.04.). Rozmowy będą toczyć się wokół wyzwań związanych z zarządzaniem zmianami w obszarze IT w firmach i instytucjach. Przede wszystkim jednak, będzie można „na żywo” zobaczyć działanie wybranych usług VoIP oraz rozwiązań chmury hybrydowej działającej w klastrze centrów danych. Uczestnicy posłuchają także wystąpień ekspertów i wezmą udział w dyskusjach. Udział w spotkaniach jest bezpłatny.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...