Zamknij
Nowości - Internet

Grupa 3S i dr Tomasz Rożek zapraszają do Projektu DeltA

Nowy User, 2017-03-03 20:09:29

Rusza Projekt DeltA, kampania Grupy 3S pokazująca w jaki sposób zmieniają się usługi telekomunikacyjne i data center wykorzystywane w biznesie. Przedsięwzięcie obejmuje m.in. publikację materiałów wideo z udziałem dra Tomasza Rożka i ekspertów 3S oraz organizację bezpłatnych branżowych spotkań Meet IT - w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. Kampania potrwa do połowy kwietnia 2017.


Projekt DeltA przybliża możliwości wykorzystania usług telekomunikacyjnych oraz data center w procesach rozwoju i innych zmian w organizacji. Grupa 3S zwraca uwagę przede wszystkim na zalety technologii światłowodowej, nowoczesne usługi głosowe czy rozwiązania typu disaster recovery center. Kampania adresowana jest przede wszystkim do menedżerów firm i instytucji oraz specjalistów i sympatyków technologii teleinformatycznych.


W ramach kampanii powstała strona internetowa działająca pod adresem www.projektdelta.pl. W tygodniowych odstępach publikowane będą tu krótkie (4-7 minut) materiały filmowe z udziałem dra Tomasza Rożka oraz ekspertów Grupy 3S, a także studia przypadków z wybranych wdrożeń teleinformatycznych. Wszystkie 5 odcinków zostanie także umieszczonych na kanale Grupy 3S w serwisie YouTube.


Projekt DeltA zakończy seria czterech spotkań z cyklu Meet IT, organizowanych w Warszawie (23.03.), Wrocławiu (28.03.), Krakowie (30.03.) i Katowicach (07.04.). Rozmowy będą toczyć się wokół wyzwań związanych z zarządzaniem zmianami w obszarze IT w firmach i instytucjach. Przede wszystkim jednak, będzie można „na żywo” zobaczyć działanie wybranych usług VoIP oraz rozwiązań chmury hybrydowej działającej w klastrze centrów danych. Uczestnicy posłuchają także wystąpień ekspertów i wezmą udział w dyskusjach. Udział w spotkaniach jest bezpłatny.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...