Zamknij
Prosto z rynku - E-mailing info

GraphicMail wchodzi na polski rynek

Witold Sokołowski, 2015-01-30 15:51:21

GraphicMail wchodzi na polski rynek

Międzynarodowa firma zajmująca się dostarczaniem rozwiązań w zakresie e-mail marketingu wchodzi na polski rynek. Tym samym Polska dołącza do przeszło 20 krajów na całym świecie, w których dostępny jest Graphic Mail.


Przygotowania do wejścia na polski rynek rozpoczęły się już w czerwcu ubiegłego roku, kiedy to zaprezentowano usługę podczas „Business Innovation Day”. Po 6 miesiącach firma obsługuje coraz większą liczbę polskich Klientów z różnych branż. W roku 2015 planuje ekspansję na polskim rynku, który wg raportu Interaktywnie.com w 2013 roku był wart około 127 mln złotych.


- Ideą przyświecającą twórcom Graphic Maila była pełna mobilność – mówi Robert Mińczyków, Managing Director w Graphic Mail Polska. - Do urządzeń mobilnych dopasowane są nie tylko dostarczane do subskrybentów mailingi, ale także panel administracyjny umożliwiający stworzenie wiadomości i jej wysyłkę. Tym samym wysłanie profesjonalnego mailingu jest możliwe nawet za pomocą zwykłego smartfona.


Idea Graphic Maila powstała w Stanach Zjednoczonych. Twórcy - Paul Honig i Nicolas Eckert - poznali się podczas spływu kajakowego. Okazało się, że ich wspólną pasją był nie tylko sport, ale także Internet. Właśnie dzięki wspólnym zainteresowaniom znajomość nie tylko przetrwała do dziś, ale w 2002 roku zaowocowała stworzeniem wspomnianego Graphic Maila.


Graphic Mail jest międzynarodowym dostawcą rozwiązań w zakresie e-mail marketingu. Umożliwia całkowite zarządzanie kampaniami e-mailowymi – od tworzenia atrakcyjnych wizualnie wiadomości, przez dobór grupy docelowej i wysyłkę, aż po analizę kampanii.


- To, co jest niewątpliwą zaletą Graphic Maila, to fakt, że jest to narzędzie wyjątkowo intuicyjne – mówi Robert Mińczyków, Managing Director w Graphic Mail Polska. - Mimo wielu zaawansowanych funkcji, które pozwalają na przeprowadzenie w pełni profesjonalnej kampanii, z obsługą programu poradzi sobie osoba nieznająca się na grafice czy programowaniu.


Obecnie Graphic Mail prężnie działa w przeszło 20 krajach na całym świecie, obsługując swoich Klientów aż w 12 językach. Teraz jest dostępny również na polskim rynku.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...