Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Galeria Katowicka reklamuje aplikację mobilną Navishopper

18Kwiecień2016

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Galeria Katowicka, Navishopper

Rozpoczęła się kolejna, wiosenna akcja specjalna realizowana przez Galerię Katowicką w ramach zakupowej aplikacji mobilnej Navishopper.

Oprócz setek nowych nagród, które pojawiły się w aplikacji, od tych najdrobniejszych, dostępnych nawet po jednych zakupach jak bilety do kina, teatru, kawy, desery lodowe, pizze, przez sprzęt AGD, telefony, zabawki, markowe perfumy i kosmetyki aż po takie nagrody jak laptopy, biżuterię, zegarki czy modny perłowo-biały Fiat 500 w wyjątkowej wersji wyposażenia.

Wcześniej Galeria nagradzała najlepszych Klientów MacBookiem Air oraz kartami podarunkowymi o łącznej wartości przekraczającej kwotę 100 000 zł. Oprócz wspomnianych nagród specjalnych dla najlepszych Klientów, osoby rejestrujące paragony wymieniły do tej pory swoje punkty na blisko 2500 nagród.

Po pierwsze akcja nie jest loterią. W Galerii Katowickiej nagrody należą się wszystkim tym Klientom, którzy robią zakupy i rejestrują paragony. W trzech specjalnych punktach obsługi (jeden na poziom +1 obok schodów ruchomych, dwa na poziomie 0: obok Lodomanii i na głównym Info Punkcie) można zarejestrować swoje paragony. Tym razem nagrodą specjalną, dla najaktywniejszego Klienta będzie samochód, piękny Fiat 500, którego można zobaczyć na poziomie 0, obok Lodomanii i wejścia od Pl. Szewczyka oraz dworca PKP.  Fiat 500 trafi do Klienta, który zebrał największą liczbę punktów. Finał akcji zaplanowano na sobotę 14 maja. Punkty liczące się w rywalizacji o samochód można będzie rejestrować w tym dniu wyjątkowy, tylko do godziny 18.00. O godzinie 19.00 zwycięzca otrzyma kluczyki do swojego nowego auta.

Innowacyjna aplikacja Navishopper Galerii Katowickiej jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w Europie, które łączy program lojalnościowy, moduł kuponów cyfrowych do sklepów i restauracji, wbudowany moduł konkursów specjalnych oraz precyzyjną nawigację na terenie obiektu. Po zaledwie 3 miesiącach od wdrożenia aplikacja pobrana przez blisko 14 000 osób otrzymała 2 nominacje oraz walczy o główne nagrody w najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursach na świecie.

Aplikację mobilną Navishopper można pobrać ze strony Galerii Katowickiej (www.galeriakatowicka.eu) oraz korzystając z aplikacji App Store i Sklep Play. Regulamin dostępny jest pod adresem: https://panel.navishopper.pl/api/v1/user-terms


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

Zamiast kreowania siebie możemy kreować relacje, bo jak ktoś zbuduje sympatyczną relację jest postrzegany jako sympatyczny - Piotr Tymochowicz