Zamknij
Nowości - Media i marketing

Gala finałowa CoolBrands

Witold Sokołowski, 2007-06-25 14:23:00

27 czerwca na dziedzińcu przy ul. Burakowskiej 5/7 w Warszawie odbędzie się gala CoolBrands, podczas której zaprezentowany zostanie pierwszy w Polsce album CoolBrands 2006/2007, opisujący najmodniejsze na naszym rynku marki

Organizowana po raz pierwszy w Polsce gala jest zakończeniem projektu, którego celem było wyłonienie najbardziej pożądanych w Polsce marek. Wydarzenie, które zgromadzi kilkaset osób już budzi duże zainteresowanie, nawet wśród przedstawicieli światowej organizacji The Superbrands Ltd. Pierwszą w Polsce galę CoolBrands odwiedzi m.in. szef Superbrands na świecie – Prezes Eamonn Sadler.


Podczas imprezy hasło „cool” akcentowane będzie w różny sposób, począwszy od miejsca – niezwykle klimatycznego dziedzińca przy ul. Burakowskiej, poprzez dekoracje z lodowych rzeźb i zatopionych w nich ekskluzywnych alkoholach, aż po oryginalną oprawę muzyczną.

W części oficjalnej gali odbędzie się wręczenie nagród przedstawicielom marek, które zostały zaliczone do grona „cool’ i opisane w pierwszym polskim albumie.

Nagrodę honorową otrzyma Warszawa – marka okrzyknięta przez internautów mianem „cool” i jednocześnie patron honorowy gali.

- „Warszawa jest miastem pełnym kontrastów. Sąsiadują tu ze sobą: historia i nowoczesność, wielkomiejska zabudowa i zielone przestrzenie, wielki biznes i życie artystyczne. Dzięki niezwykłej energii i kreatywności wnoszonej do miasta przez jego mieszkańców powstaje nowa jakość, jakiej nie ma chyba żadne inne miasto w Polsce. Miano „cool” jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, ale przede wszystkim wyzwaniem, by nadal utrzymać, a wręcz wzmocnić ten wizerunek w oczach mieszkańców stolicy – powiedziała Katarzyna Ratajczyk, p.o. Dyrektora Biura Promocji Miasta.

- „Markom, które otrzymały tytuł CoolBrand udało się nawiązać z konsumentami niezwykłą więź. Bycie cool wynika z niepowtarzalnej tożsamości marki. Nie nadajemy tego tytułu na podstawie wyników finansowych czy wielkości firmy. Decydują o nim ludzie, którzy odbierają przekaz wysyłany im przez markę i identyfikują się z nim.” – powiedziała Nina Kowalewska-Motlik, Prezes New Communications i organizatorka polskiej edycji CoolBrands.

Podczas gali odbędzie się prezentacja efektu końcowego projektu - albumu CoolBrands przybliżającego historię i pomysły, które sprawiły, że wybrane marki w naszej świadomości są czymś wyjątkowym. Druga honorowa nagroda zostanie wręczona mężczyźnie, który został uznany za najbardziej „cool” w Polsce.

Sponsorem głównym gali CoolBrands jest Play. Pozostali sponsorzy to: Grupa Żywiec, ViaGuara oraz Pepsi.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...