Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Futura Media autorem kampanii PO w rocznicę wejścia do UE

Witold Sokołowski, 2014-05-14 21:58:21

9 maja ruszyła nowa kampania Platformy Obywatelskiej promująca 10 rocznicę wejścia Polski do Unii Europejskiej i zachęcająca do głosowania w najbliższych Eurowyborach.


Na stronie internetowej www.czlowiekeuropy.pl po zalogowaniu się przez swój profil na facebook’u lub wgraniu swojego zdjęcia, można wystąpić wraz z Władysławem Bartoszewskim, w spocie reklamowym wcielając się w Człowieka Europy. Akcja promowana jest w Internecie oraz poprzez spoty telewizyjne. Do wzięcia udziału w kampanii, politycy PO zachęcają poprzez swoje konta na Facebook’u czy Twitterze.


Wykorzystaniem specjalnej aplikacji zintegrowanej z mediami społecznościowymi Platforma Obywatelska udowadnia, że kampania polityczna nie musi być nudna. Akcję wspiera wielki mural namalowany na jednym z warszawskich budynków, co również stanowi ewenement w sposobie komunikacji partii politycznej.


Kampania została przygotowana przez Platformę Obywatelską wspólnie z agencją Futura Media specjalizującą się w komunikacji niestandardowej. Inspiracją do stworzenia akcji była kampania na rzecz płacenia abonamentu RTV w Szwecji w 2009 r.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...