Zamknij
Prosto z rynku - Sponsoring info

Fortuna zakłady bukmacherskie i OSHEE sponsorami Nice 1 Ligi

Nowy User, 2017-03-06 20:09:22

W siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej ogłoszono współpracę z dwoma firmami, które zdecydowały się na wsparcie rozgrywek Nice 1 Ligi. Na mocy podpisanych umów od początku rundy wiosennej rozgrywek sezonu 2016/2017 oraz w sezonie 2017/2018 tytuł Oficjalnego Sponsora uzyskała Fortuna zakłady bukmacherskie, a partnerem rozgrywek został producent napojów marki OSHEE.


- Bardzo cieszymy się, że zaledwie kilka dni po pozyskaniu tytularnego sponsora rozgrywek, możemy dziś wspólnie z PLP ogłosić nawiązanie współpracy z kolejnymi sponsorami Nice 1 Ligi – firmą Fortuna oraz Oshee. Zainteresowanie partnerów biznesowych sponsorowaniem naszej krajowej piłki bardzo cieszy PZPN. Na taką pozycję dyscypliny na rynku pracowaliśmy wszyscy ciężko od kilku lat, dlatego też mamy ogromną satysfakcję, że udało nam się zrealizować kolejny projekt i Nice 1 Liga stała się produktem atrakcyjnym dla sponsorów. Dodatkowe środki finansowe stanowią szansę na dalszy rozwój klubów pierwszoligowych i z całą pewnością przyczynią się do zwiększenia atrakcyjności rozgrywek. Jestem przekonany, że sponsoring Nice 1 Ligi przyniesie zarówno firmie Fortuna, jak i Oshee wymierne korzyści i pozwoli na realizację zakładanych celów biznesowych – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.


- Ważnym aspektem strategii Fortuny zakładów bukmacherskich jest wspieranie polskiego sportu, ponieważ nasi klienci są przede wszystkim kibicami. Zaangażowanie w pierwszą ligę piłkarską traktujemy nie tylko jako szansę dla naszej firmy, ale też spełnienie oczekiwań naszych graczy. Jesteśmy najdłużej działającym legalnie bukmacherem w Polsce i czujemy, że nasze wsparcie doprowadzi do profesjonalizacji Nice 1 Ligi. Razem możemy spotęgować emocje towarzyszące meczom piłkarskim w całym kraju. Dzięki współpracy z GKS-em Katowice i Podbeskidziem Bielsko-Biała dostrzegliśmy potencjał, jaki drzemie na tym szczeblu rozgrywek. Teraz poprzez pełne zaangażowanie w Nice 1 Ligę będziemy bliżej wszystkich kibiców, którzy codziennie odwiedzają naszą największą w Polsce sieć punktów zawierania zakładów – mówi Konrad Komarczuk, Prezes Fortuny zakładów bukmacherskich.


- Tak jak 1 Liga, OSHEE również w swoich działaniach stale idzie na przód. Rozszerzamy naszą ofertę o produkty, które uważamy za ciekawe, podobnie odnosimy się do partnerstwa z 1 Ligą. Doceniamy dotychczasową współpracę z PZPN i widzimy ogromny potencjał na jego kontynuację. Od teraz 18 drużyn, które dążą do coraz lepszych wyników zyskały nowego partnera - dodaje Dariusz Gałęzewski, Prezes Zarządu OSHEE.


- Bardzo się cieszę, że kolejne firmy dostrzegają potencjał Nice 1 Ligi. To dla nas bardzo ważny moment. Dzięki wsparciu nowych sponsorów i partnerów liga będzie się dynamiczniej rozwijać i będzie jeszcze bardziej atrakcyjna dla kibiców – mówi Martyna Pajączek, Prezes Zarządu Pierwszej Ligi Piłkarskiej.


W ramach umowy Fortuna zakłady bukmacherskie będą miały prawo posługiwania się tytułem „Oficjalnego Sponsora Nice 1 Ligi” oraz logotypem kompozytowym w swoich działaniach marketingowych i reklamowych. Logo firmy pojawi się również na nośnikach reklamowych podczas meczów Nice 1 Ligi. Natomiast marka OSHEE będzie miała prawo posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera Nice 1 Ligi” oraz logotypem kompozytowym w swoich działaniach marketingowych. Dodatkowo sztaby medyczne klubów pierwszoligowych zostaną wyposażone w bidony i lodówki znajdujące się w okolicy ławek rezerwowych, które będą zawierały logotyp partnera. Ponadto butelka napojów OSHEE będzie eksponowana w trakcie konferencji prasowych poświęconych rozgrywkom.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...