Zamknij
Nowości - Sport

FFW Communication dla KROSS

Nowy User, 2017-02-22 12:23:48

FFW Communication dla KROSS

Agencja content marketingowa FFW Communication wygrała przetarg na obsługę kanałów social media firmy KROSS, czołowego producenta rowerów w Europie.


Umowa obejmuje prowadzenie działań reklamowych oraz zarządzanie profilami KROSS na Facebooku i Instagramie. Po stronie agencji działania będzie koordynował Marcin Koryszewski, Head of Social Media w FFW.


Nie jest to pierwsza współpraca firmy KROSS z warszawską agencją: od sierpnia 2016 roku FFW realizuje działania w social media dla marki Le Grand – linii miejskich rowerów KROSS.


– Pozytywne doświadczenia z wspólnych działań dla marki Le Grand przekonują nas, że połączenie hasła KROSS „Dwa koła. Jedna pasja” z mottem FFW #playhard przyniosą miłośnikom rowerów zupełnie nową, kreatywną jakość w komunikacji – mówi Krzysztof Małecki, Partner Zarządzający w FFW.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...