Zamknij
Transmisje wideo: Konferencja prasowa online 5150 Warsaw Marathon. Sroda (10.02.2016) godz. 12.00.

Felietony

7 trendów, które będą rządzić social media w 2016

W ciągu ostatnich lat mogliśmy zaobserwować ogromny rozwój mediów społecznościowych, które z roku na rok zdobywają coraz większy udział w e-marketingowym torcie. W 2015 cały czas liderem wśród social media pozostawał Facebook, z którego korzysta już ponad 1,5 miliarda użytkowników. Zaskoczeniem minionego roku był jednak Snapchat, który z aplikacji rozrywkowej przeobraził się w znaczące narzędzie marketingowe (zwłaszcza w grupie 13-24) z liczbą ponad 100 milioniów użytkowników dziennie.

PR – owe podsumowanie 2015 roku w wykonaniu Procontent Communication

Rok 2015 to z pewnością rok , w którym klienci na nowo odkryli potencjał public relations. Po kilku latach mody na działania interaktywne i przenoszenia działań do obszaru social mediów znów wraca popyt na usługi PR, które w mądry i strategiczny sposób potrafią wykorzystać pełen wachlarz narzędzi komunikacyjnych. Rok 2015 to także z pewnością rok należący do komunikacji poprzez wideo. W 2015 roku umocniła się bardzo pozycja vlogów oraz kanałów YouTube i prowadzących je youtuberów.

czytaj dalej

Branża marketingowa: rzeczywistość 2015 roku i trendy na 2016 rok

Zacieranie granic kompetencji między agencjami kreatywnymi, interaktywnymi, socialowymi, a domami mediowymi to główny trend w branży marketingowej w 2015 roku.

czytaj dalej

Grzech, wąż i „kocie łapki” czyli kontrowersja na billboardach

Od zawsze billboardy, czy jak inni mówią – plakaty, reklamy towarzyszą nam w życiu. Jedne bardziej udane, inne mniej, a jeszcze inne – kontrowersyjne. Po co te ostatnie? A no po to, żeby się wyróżnić (cyt. wyróżnij się lub zgiń), żeby było trochę „szumu”, choć przez chwilę i „last but not least - sprzedać (nawet jak nie bezpośrednio, to przecież robimy coś po coś, a w tym przypadku finalnie sprzedajemy produkt, osobę, zjawisko, etc.).

czytaj dalej

Siedem trendów w print i retail na 2015

Rok 2015 jest przez wielu ekspertów marketingu zapowiadany jako bardzo dynamiczny i skupiony na rozwoju nowych technologii. Do pewnego stopnia takie tendencje mają swoje odbicie w branżach print i retail. Przygotowaliśmy zestawienie siedmiu trendów, których obecność już teraz daje się zauważyć i zapewne będzie w najbliższym czasie widoczna coraz lepiej.

czytaj dalej

Prezes ZFPR podsumowuje 2014r.

Norbert Ofmański, prezes ZFPR i agencji On Board podsumowuje dokonania branży PR w 2014r. Wskazuje na sukcesy i porażki roku oraz prognozuje, co czeka branżę PR w nowym roku.

czytaj dalej

Czy rozumiemy slogany?

Slogan musi poruszyć, wzbudzić emocje i zapaść w pamięci. Dobrze dobrany, odzwierciedla istotę marki. Zły - może sprawić, że stanie się ona obiektem drwin. Natomiast czasami osoby tworzące slogany same nie wiedzą dokładnie, jaki jest ich przekaz... zwłaszcza wtedy, gdy hasło jest w języku obcym.

czytaj dalej

Europa przeciwko Facebookowi

Europa przeciwko Facebookowi

Kolejny pozew zbiorowy w sprawie naruszenia prywatności użytkowników przez Facebooka stał się faktem. Pozywającym jest austriacki prawnik Max Schrems, który przewodzi aktywistom skupionym wokół inicjatywy “Europe vs Facebook”. Grupa złożyła już wcześniej kilka pozwów przeciwko Facebookowi w Irlandii, gdzie mieści się międzynarodowa centrala firmy. Tym razem, zniechęcona opieszałością irlandzkiego regulatora, będzie udowadniać swoje racje przed sądem w Wiedniu.

czytaj dalej

Stres w zawodzie PR-owca: prawda czy fałsz?

Niedawne badania wykazały, że prawie 90% ankietowanych PR-owców twierdzi, że ich praca jest stresująca. Zawód ten porównano m.in. do pracowników branży biznesowej (menadżera, maklera giełdowego) oraz do strażaka, policjanta i pilota samolotu, którzy są odpowiedzialni za ludzkie życie.

czytaj dalej

Wirtualny czarny PR

Wirtualny czarny PR

Etyka i komunikacja – zdawałoby się, że na tych dwóch czynnikach można zbudować działanie public relations. Dzięki nim stworzymy wzajemnie korzystne stosunki, zrozumienie, akceptację, współpracę między organizacją a klientem. Co wówczas, gdy teren naszych działań zostanie dotknięty zaprzeczeniem wszystkich zasad PR-u, tzw. czarnym PR-em?

czytaj dalej

Jaki wizerunek Brazylii zapamiętamy po Mundialu?

Dlaczego w kraju, w którym piłka nożna zarejestrowana jest jako oficjalna religia, tak wielu mieszkańców sprzeciwia się organizacji Mistrzostw Świata? I Skąd bierze się negatywny przekaz na temat MŚ w Brazylii? Między innymi na te pytania stara się odpowiedzieć Marta Dourado z brazylijskiej agencji Fundamento Grupo de Comunicacao.

czytaj dalej

Strona 1 z 28 1 2 3 ... 28 »

Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne