Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Facebook chce pomóc osobom o zachowaniach autodestrukcyjnych

15Czerwiec2016

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Facebook

Facebook wprowadził zmiany w narzędziach i materiałach dla osób zagrożonych samookaleczeniem, bądź samobójstwem, a także troszczących się o nich przyjaciół i ich rodziny. Narzędzia stworzone we współpracy z organizacjami zajmującymi się tematem zdrowia psychicznego oraz ludźmi, którzy mieli bezpośrednie doświadczenie z próbami samookaleczenia, bądź samobójstwa, początkowo udostępnione zostały w USA przy pomocy organizacji takich jak Forefront, Lifeline i Save.org. Dziś, we współpracy z lokalnymi partnerami, Facebook udostępnia je na całym świecie we wszystkich wersjach językowych. Partnerem Facebooka w Polsce jest Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).

W momencie, gdy ktoś publikuje na Facebooku niepokojące treści nowe narzędzia dają możliwość bezpośredniego kontaktu z tą osobą, a także powiadomienia Facebooka o problemie. Zespoły pracujące 24 godziny na dobę na całym świecie weryfikują otrzymane zgłoszenia. W pierwszej kolejności skupiają się na potencjalnie najpoważniejszych, takich jak samookaleczenie czy zagrożenie życia i dostarczają niezbędną pomoc tym, którzy jej potrzebują.

Od dziś, materiały oferowane osobom, które opublikowały niepokojące treści będą rozszerzone o dodatkowe opcje. Użytkownicy mogą teraz skontaktować się z kimś bliskim, linią wsparcia, bądź wyświetlić porady dotyczące sytuacji, w jakiej się znaleźli.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.