Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Face it! współpracuje z Cinema City

Nowy User, 2017-02-08 18:36:07

Sieć kin Cinema City wybrała agencję PR. Od stycznia za kompleksowe działania public relations odpowiada FACE IT! Agencja zajmie się media relations, akcjami specjalnymi oraz wsparciem organizacji eventów. FACE IT! wybrano w konkursie ofert, umowę podpisano na czas nieokreślony.


Cinema City Poland, należy do grupy Cineworld, która jest jedną z największych sieci na rynku rozrywki w Europie i Izraelu. W Polsce spółka posiada 33 kina w 20 miastach. Jako lider innowacyjnych technologii stosowanych w branży kinowej, Cinema City wprowadziło do Polski najnowsze rozwiązania udostępniając widzom 5 kin IMAX® oraz 5 sal ŠKODA 4DX™. Te przełomowe technologie pozwalają na nową jakość przeżyć kinowych, z wykorzystaniem wszystkich zmysłów i najgorętszych hollywoodzkich tytułów filmowych. Cinema City jako pierwsza i jedyna sieć kin w Polsce oferuje swoim klientom roczny abonament - Cinema City Unlimited - który umożliwia nieograniczony dostęp do filmowych hitów.


Agencja Face it! działa od 2012 roku. Prowadzi m.in. działania PR dla kanałów telewizyjnych, jak: France 24, Romance TV, Motowizja, ARTE, a także Wyższej Szkoły Artystycznej oraz klientów z branży kosmetycznej, medycznej, FMCG, i innych. Obecnie agencja obsługuje m.in. takie brandy, jak Paese, Stema, Prelios, Toptextil czy Shop Doctor.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...