Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Europejczycy opisują co to znaczy być europejczykiem

Witold Sokołowski, 2006-02-03 00:00:00

Pleon, firma doradcza z zakresu komunikowania i PR w Europie, wydała książkę, pt. „Uśmiech dla Europy”. Publikacja to zbiór zabawnych anegdot, doświadczeń i statystyk, które odsłaniają europejskie stereotypy o piwie, samochodach Ferrari, serze czy czerwonym winie. Tym samym pokazują, że „Wspólna Europa” jest dużo bardziej zróżnicowana niż się pozornie wydaje.

W krajach europejskich wydaje się kilkanaście tysięcy tytułów gazet, czasopism i publikacji prasy handlowej. Swoje audycje nadaje tam prawie 4500 stacji telewizyjnych i rozgłośni radiowych. Tylko w sześciu krajach UE funkcjonuje 2450 instytucji rządowych, 2,6 tys. zrzeszeń i grup nacisku, 30 tys. lobbystów. Czy można nad tym zapanować?

- „Klienci coraz częściej domagają się kompleksowych i skoordynowanych usług komunikacyjnych łączących zagadnienia współpracy z mediami, public affairs, lobbyingu, reklamy i to bez względu na istniejące granice”. - powiedział Antoni Mielniczuk, CEO Managing Partner Pleon w Warszawie.

Książka „Uśmiech dla Europy” może służyć jako materiał źródłowy. Więcej informacji znajduje się na stronie http://asmileforeurope.pleon.com .

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...