Zamknij
Social Media

 

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

ESL i DreamHack rozpoczynają współpracę z Twitterem

06Marzec2017

Autor: Nowy User, Tagi:

Ponad 15 wydarzeń i 1500 godzin transmisji na żywo na Twitterze z turniejów ESL One, Intel Extreme Masters i DreamHack.

San Francisco – 2 marca 2017 – Twitter ogłosił rozpoczęcie współpracy z liderami wśród firm e-sportowych, ESL oraz DreamHack, na mocy której będzie transmitował na żywo e-sportowe wydarzenia i oryginalne treści w 2017 roku. Ponad piętnaście różnych turniejów (m.in. ESL One, Intel Extreme Masters oraz DreamHack) będzie streamowanych na żywo na całym świecie na Twitterze.

Intel Extreme Masters World Championship Katowice 2017 będzie pierwszym turniejem transmitowanym na żywo przez Twittera w ramach tej współpracy. Poza materiałami z turniejów, ESL będzie również produkowało materiały live dostępne wyłącznie na Twitterze, w tym między innymi cotygodniowy 30-minutowy program zawierający najciekawsze momenty turniejów oraz materiały zakulisowe. Wszystkie turnieje z serii DreamHack także będą streamowane na żywo na Twitterze. Pierwszym będzie DreamHack Austin w kwietniu.

– E-sport rozwija się w bardzo szybkim tempie, a współpracę tę wykorzystamy jako szansę na dotarcie do zaangażowanej części społeczności, która Twittera traktuje jako podstawowe źródło treści – powiedział Anthony Noto, COO Twittera. – Współpracując z liderami branży e-sportowej, jakimi są ESL i DreamHack, chcemy dostarczać najlepsze materiały na żywo oraz wspólnie prowadzić dyskusję na Twitterze.

– Fani e-sportu są częścią cyfrowego świata, dzięki czemu współpraca z Twitterem pomoże rozwijać zasięg ESL w przypadku wszystkich najważniejszych turniejów na całym świecie – powiedział Johannes Schiefer, Vice President ds. Social Media & Editorial w ESL. – Intel Extreme Masters Katowice to nasze najbardziej wyczekiwane wydarzenie, dlatego cieszymy się, że materiały premium z tego turnieju, jak i kolejnych będą docierały do jeszcze większej liczby fanów.

– Twitter w e-sportowym świecie ma ogromne znaczenie. Dzięki tej platformie fani mogą bardziej angażować się w wydarzenia organizowane przez DreamHack – powiedział Marcus Lindmark, CEO & President w DreamHack. – Dla fanów będzie to bardzo pomocne, gdyż będą mogli zarówno oglądać, jak i angażować się poprzez daną platformę w tym samym czasie.

Materiały na żywo na Twitterze dostępne będą od 4 marca na esl.twitter.com, iem.twitter.com oraz dreamhack.twitter.com. Transmisje będą zawierały reklamy w stylu telewizyjnym połączone z krótkimi materiałami z najciekawszymi momentami, które reklamodawcy mogą promować na Twitterze.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Nowy User

Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.