Zamknij
Prosto z rynku - PR w kryzysie info

Ericsson laureatem nagrody Ernst & Young Risk Transparency Award

Paweł Gębusiak, 2012-10-21 12:07:43

Ericsson laureatem nagrody Ernst & Young Risk Transparency Award

Od 2005 roku Ernst & Young przyznaje doroczną nagrodę Risk Transparency Award firmie, która w swoim raporcie rocznym najlepiej opisuje ryzyko, na jakie jest narażona, oraz zarządzanie ryzykiem. Nagroda ma na celu wyróżnienie firmy, której raport roczny jest najbardziej przejrzysty pod względem ryzyka.


W tym roku zwyciężyła firma Ericsson pokonując 130 innych firm. Wszystkie firmy uczestniczące w konkursie są wymienione na liście Large Cap lub Mid Cap giełdy NASDAQ OMX w Sztokholmie.


Uzasadniając przyznanie nagrody jury oświadczyło:


„Tegoroczny zwycięzca to globalna firma działająca w złożonym środowisku, w którym standardy i oczekiwania są szczególnie wysokie. W kolejnych latach utrzymywała równy, wysoki poziom jakości i stale doskonaliła sprawozdawczość na temat ryzyka. Pomimo wyzwań, z jakimi musi się borykać globalne przedsiębiorstwo, zwycięzca w swoim raporcie globalnym przedstawił usystematyzowany, wyważony opis elementów ryzyka, zagrożeń i mechanizmów zarządzania ryzykiem. Prawidłowy, przejrzysty opis ryzyka musi być oparty na dwóch podstawach — kompleksowym podejściu oraz zrozumiałych, łatwo dostępnych informacjach. Spełnienie tych warunków na poziomie globalnym wymaga zaangażowania, jasnego, strategicznego spojrzenia i priorytetowego traktowania przejrzystości. Tegoroczny laureat nagrody Risk Transparency Award podjął to wyzwanie i sprostał mu".


Jan Frykhammar, dyrektor finansowy firmy Ericsson, który jutro w Sztokholmie odbierze nagrodę podczas dorocznego seminarium Ernst & Young na temat ryzyka, powiedział:


„Jesteśmy bardzo zadowoleni z otrzymania tej nagrody, która jest wyrazem uznania dla naszego długotrwałego zaangażowania w zarządzanie ryzykiem. W obecnym globalnym środowisku wychwytywanie i monitorowanie podstawowych elementów ryzyka ma kluczowe znaczenie. Ważne jest również, abyśmy jednakowo rozumieli ryzyko i zarządzanie nim oraz mieli wspólne podejście, zintegrowane z procesami biznesowymi”.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne