Zamknij
Prosto z rynku - Event PR info

endorfina events ponownie dla Facebooka

Nowy User, 2017-03-09 07:32:51

endorfina events ponownie dla Facebooka

Facebook postanowił kontynuować współpracę z endorfina events. Marketer powierzył agencji stałą obsługę eventową, w ramach której tylko w pierwszej połowie 2017 roku endorfina events zorganizuje konferencje i warsztaty Facebooka w kilku miastach Europy, m.in. w Warszawie, Kijowie, Pradze, Budapeszcie oraz na Cyprze.


1 marca w domu handlowym VITKAC w Warszawie odbyło się pierwsze tegoroczne spotkanie Facebooka pt. The Science behind Marketing. endorfina events pracuje już nad przygotowaniem kolejnych wydarzeń w ramach kilku cykli tematycznych poświęconych marketingowi, wideo i technologiom. Agencja odpowiada za całościową organizację spotkań Facebooka, w tym produkcję wydarzeń, kreację, logistykę, scenografię oraz obsługę techniczną.


– Mamy doświadczenie w organizacji eventów zagranicznych m.in. dla Facebooka, co pokazuje, że endorfina events to już firma o zasięgu nie tylko lokalnym, ale i europejskim – mówi Michał Kaleta, dyrektor zarządzający i partner w endorfina events.


Współpraca obu firm sięga 2015 roku. Dotychczas endorfina events zrealizowała kilka projektów, m.in. odpowiadała za organizację spotkań Facebooka w Warszawie, Pradze, Budapeszcie, Atenach, Cyprze oraz za otwarcie nowej warszawskiej siedziby Facebooka.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...