Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

endorfina events dla sklepów H&M Home

Witold Sokołowski, 2014-12-11 15:07:58

Świąteczne strefy H&M Home stanęły w sklepach H&M w Warszawie, Krakowie i Gdańsku. Za projekt oraz realizację świątecznych przestrzeni H&M Home odpowiada agencja endorfina events, jest to kolejny projekt agencji dla słynnej, szwedzkiej sieci sklepów.


Strefy H&M Home łączące witryny sklepów H&M z przestrzenią zakupową zostały zlokalizowane w centrach handlowych Złote Tarasy oraz Arkadia w Warszawie, Galerii Krakowskiej w Krakowie oraz Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Ponadto, we flagowym sklepie H&M przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie endorfina events zaaranżowała witrynę sklepową oraz pokój z kominkiem w stylu skandynawskim – kanapa z poduchami, dywan i produkty stojące na półkach - zazwyczaj służących do ekspozycji ubrań, tym razem spełniających rolę domowego regału - od razu pokazują jak przytulnie mógłby wyglądać dom każdego z nas z przedmiotami H&M Home ze świątecznej kolekcji.


„Świeżo otwarte, świąteczne przestrzenie H&M Home cieszą się dużym zainteresowaniem – to zasługa zarówno naszego asortymentu, który odpowiada gustom Polaków, jak i odpowiedniego wyeksponowania produktów dzięki pomysłowi i realizacji stref przez agencję endorfina events. To nasza kolejna owocna współpraca i ciekawe, niebanalne rozwiązanie, z którym możemy dotrzeć do naszych klientów” – komentuje Ewa Jarzemska, Marketing Manager H&M.


Klienci H&M mają możliwość korzystania ze świątecznych stref H&M Home w sklepach do połowy stycznia 2015 roku.


„Projekt ten jest dla nas najlepszym dowodem na to, że stworzenie studia 2D i 3D wewnątrz naszej agencji było słuszną decyzją. Projektowanie to usługa komplementarna do naszej stricte eventowej działalności. Dzięki studio jesteśmy w stanie stworzyć scenografię eventów, stoiska targowe czy przestrzenie i wystawy sklepowe, a wszystko to pod jednym dachem” – dodaje Maciej Ledzion, partner zarządzający w endorfina events.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...