Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

endorfina events dla sklepów H&M Home

Witold Sokołowski, 2014-12-11 15:07:58

Świąteczne strefy H&M Home stanęły w sklepach H&M w Warszawie, Krakowie i Gdańsku. Za projekt oraz realizację świątecznych przestrzeni H&M Home odpowiada agencja endorfina events, jest to kolejny projekt agencji dla słynnej, szwedzkiej sieci sklepów.


Strefy H&M Home łączące witryny sklepów H&M z przestrzenią zakupową zostały zlokalizowane w centrach handlowych Złote Tarasy oraz Arkadia w Warszawie, Galerii Krakowskiej w Krakowie oraz Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Ponadto, we flagowym sklepie H&M przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie endorfina events zaaranżowała witrynę sklepową oraz pokój z kominkiem w stylu skandynawskim – kanapa z poduchami, dywan i produkty stojące na półkach - zazwyczaj służących do ekspozycji ubrań, tym razem spełniających rolę domowego regału - od razu pokazują jak przytulnie mógłby wyglądać dom każdego z nas z przedmiotami H&M Home ze świątecznej kolekcji.


„Świeżo otwarte, świąteczne przestrzenie H&M Home cieszą się dużym zainteresowaniem – to zasługa zarówno naszego asortymentu, który odpowiada gustom Polaków, jak i odpowiedniego wyeksponowania produktów dzięki pomysłowi i realizacji stref przez agencję endorfina events. To nasza kolejna owocna współpraca i ciekawe, niebanalne rozwiązanie, z którym możemy dotrzeć do naszych klientów” – komentuje Ewa Jarzemska, Marketing Manager H&M.


Klienci H&M mają możliwość korzystania ze świątecznych stref H&M Home w sklepach do połowy stycznia 2015 roku.


„Projekt ten jest dla nas najlepszym dowodem na to, że stworzenie studia 2D i 3D wewnątrz naszej agencji było słuszną decyzją. Projektowanie to usługa komplementarna do naszej stricte eventowej działalności. Dzięki studio jesteśmy w stanie stworzyć scenografię eventów, stoiska targowe czy przestrzenie i wystawy sklepowe, a wszystko to pod jednym dachem” – dodaje Maciej Ledzion, partner zarządzający w endorfina events.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...