Zamknij
Prosto z rynku - PR w firmie info

Effie Awards 2016 rozdane

Witold Sokołowski, 2016-12-12 15:08:22

Effie Awards 2016 rozdane

Jedne z najważniejszych nagród w świecie marketingu i mediów trafiły już do nagrodzonych. 24 października 2016 roku, podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, 57 statuetek Effie Awards przyznawanych za najbardziej efektywne kampanie marketingowe, wręczono twórcom reklam i reklamodawcom.


Organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR konkurs Effie Awards od 2000 roku wyznacza rynkowe standardy efektywności oraz promuje wzorowe działania komunikacyjne. Po raz pierwszy zorganizowany prawie pół wieku temu - w 1968 roku w Nowym Yorku, przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, dziś prowadzony jest w 40 krajach na świecie. Dzięki tym nagrodom, uczestnicy rynku - zarówno klienci, jak i przedsiębiorstwa rozważające własną politykę marketingową, mogą przekonać się, które działania komunikacyjne są skuteczne i rzeczywiście pomagają osiągnąć wysokie wyniki biznesowe.


Kampanie, reklamy, i wszelkie inne formy reklamowe zgłoszone do Effie Awards oceniane są pod kątem kilku wartości - wyzwań strategicznych i przyjętych celów, idei komunikacji i przekucia jej na działania reklamowe oraz, a może nawet przede wszystkim - efektów komunikacji. Wygrywa ten, kto stworzy produkt wykorzystujący synergię płynącą z harmonijnego współgrania wszystkich tych elementów.


Kto zwyciężył w tym roku? Złote statuetki powędrowały do między innymi: twórców kampanii „Yes!tem kobietą – tampony o.b.” – przygotowaną przez MEC dla firmy Johnson& Johnson; (w kategorii: ARTYKUŁY NIEŻYWNOŚCIOWE), „Kredyt gotówkowy Wypożyczka” – przygotowaną przez GPD Assets, Starcom dla Eurobank; (w kategorii BANKOWOŚĆ), a także do firm Kalicińscy.com, agencji public relations Garden of Words,  Blue Ivy, K2, Performance Media, MEC dla IKEA Retail, które przygotowały kampanię „Kuchnia Spotkań IKEA” (w kategorii: BRAND EXPERIENCE).


W ramach tej ostatniej kampanii, w centrum Warszawy powstało wyjątkowe miejsce, gdzie każdy (po uprzedniej rezerwacji) może zorganizować spotkanie ze swoimi bliskimi. W zabytkowej kamienicy na chętnych czekają dwie w pełni urządzone kuchnie IKEA, w których można gotować, rozmawiać i wspólnie cieszyć się kulinarną przygodą. Projekt cieszy się olbrzymim zainteresowaniem klientów i zbiera same pozytywne recenzje.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...