Zamknij
Nowości - Media i marketing

eBroker.pl wśród najpoczytniejszych serwisów ekonomicznych w Polsce

Witold Sokołowski, 2013-05-16 13:38:16

Według opublikowanych właśnie najnowszych danych badania Megapanel PBI/Gemius, które jest standardem analiz polskiego Internetu, najbardziej pożądanym serwisem ekonomicznym jest Money.pl. W marcu odwiedziło ten serwis ponad 3,9 mln realnych użytkowników


eBroker.pl to jedyna porównywarka finansowa zaklasyfikowana do zestawienia. Z ilością odwiedzin sięgającą blisko 370 tysięcy klasyfikuje się na dwudziestej pozycji w grupie „Biznes Prawo Finanse”, ustępując miejsca brandom takim jak Onet.pl, Wirtualna Polska czy Interia.


To duże wyróżnienie dla młodej porównywarki. Potwierdza stale umacnianą na rynku pozycję i rosnące znaczenie marki eBroker.pl nie tylko pośród porównywarek finansowych, lecz przede wszystkim w grupie opiniotwórczych serwisów finansowych.


- "eBroker to lider rynku już nie tylko pod względem przychodów, ale i popularności.  Paradoksalnie  korzyścią z kryzysu jest rosnąca świadomość ekonomiczna - ludzie przykładają więcej uwagi do mądrego gospodarowania swoimi finansami, i rośnie popularność eBroker.pl jako serwisu który rzetelnie porównuje oferty banków" - komentuje Paweł Słowiakowski, założyciel i prezes eBroker.pl

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...