Zamknij
Nowości - Internet

Dziecięcy serwis internetowy marki LEON

Witold Sokołowski, 2007-10-13 11:02:00

Odbyła się odsłona nowego serwisu internetowego dla dzieci dedykowanego marce Hortex Leon – www.lewleon.pl. Osią serwisu jest panoramiczna dżungla - naturalne środowisko bohatera – Lwa Leona. „Zwiedzając” dżunglę, mały użytkownik napotyka gry, niespodzianki i zwierzątka, które reagują na jego zachowania, bawią się z nim.

Serwis www.lewleon.pl skierowany jest do dzieci w wieku 4-9 lat, lubiących zabawy multimedialne, m.in.: wyścigi, gry sprawnościowe, czy też opiekę nad wirtualnymi pupilami. Strona lewleon.pl, poprzez stałe urozmaicanie jej nowymi aktywnościami, ma zapaść dzieciom w pamięci, a tym samym wzmocnić wizerunek marki Hortex Leon. Dodatkowo serwis będzie zawierał elementy edukacyjne, pozytywnie wpływające na rozwój małych użytkowników. Literki, cyferki, kolory czy nazwy owoców wykorzystane w zabawach będą łatwe do zapamiętania i skojarzenia. Dzieci będą uczyć się przez zabawę.

Pomysłodawcą serwisu, a jednocześnie agencją odpowiedzialną za jego wdrożenie jest Euro RSCG Marketing House. Do zadań agencji należy także opracowanie strategii projektu, koordynacja działań, obsługa techniczna, a w kolejnych etapach obsługa konkursów przeprowadzanych w serwisie.

Euro RSCG Marketing House pracuje dla marki Leon od lipca br. Klient został zdobyty w drodze przetargu.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...