Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

Nowy User, 2017-03-08 18:11:51

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów -- Państwo Stefczykowie - przenoszą się do animowanego świata teleturniejów rodzinnych. Widzowie ogólnopolskich stacji telewizyjnych mają okazję spotkać się z Kasią, Tomaszem, Julką i Jankiem podczas gry finałowej! Kampania „Duża gotówka" promuje nową pożyczkę z niską i stałą miesięczną ratą od Kasy Stefczyka. Produkt ten to powrót do pożyczek cieszących się największym zainteresowaniem wśród dotychczasowych klientów.


Głównym kanałem przekazu w kampanii jest spot telewizyjny, który oglądać można w stacjach: TVP1, TVP2 i kanałach tematycznych TVP, Polsat oraz stacjach pakietu Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV, PULS 2). W kanałach Radia Zet oraz RMF FM usłyszeć można także spot bezpośrednio nawiązujący do animacji telewizyjnej.


Do nowej kampanii zaplanowano szerokie działania w Internecie i na urządzeniach mobilnych. Spot można obejrzeć na stronach odtwarzania filmów YouTube oraz w witrynach partnerów wideo. W sieci reklamowej Google, a także w serwisach należących do Grupy Wirtualna Polska oraz Onet również pojawi się wspomniana animacja. Wsparciem kampanii są pozostałe materiały ATL, a także BTL oraz działania w social media. Apella odpowiadała za koncepcję, kreację, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby Internetu, planowanie i zakup mediów. Produkcją animacji zajęło się Studio animacji Pigeon.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne