Zamknij
Nowości - Zdrowie

Dom Mediowy Mastermind wspólnie z Online Media Group Poland poprowadzi kampanię dla Verco

Paweł Gębusiak, 2013-03-04 12:09:57

Obie spółki rozpoczęły współpracę z firmą Verco, specjalizującą się we wprowadzaniu nowych brandów farmaceutycznych oraz produktów FMCG na polski rynek. Zadaniem Mastermind i OMG Poland będzie poprowadzenie kampanii brandu Pregna.


Pregna to suplement diety dla kobiet karmiących oraz w ciąży, który dostarcza odpowiednie ilości kwasu omega-3 DHA, niezbędnego do właściwego rozwoju mózgu dziecka. Kampania marki będzie prowadzona w prasie i w Internecie. Mastermind, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie w kompleksowych rozwiązań marketingowych w zakresie mediów tradycyjnych i cyfrowych zajmie się koordynacją komunikacji.


Michał Tober, Prezes Zarządu Mastermind:


„Cieszymy się, że wspólnie z OMG Poland nawiązaliśmy współpracę z tak otwartym klientem, jak Verco, dzięki czemu mamy szansę na wymianę doświadczeń, a przez to na stworzenie lepszej strategii komunikacji. Kampania dla Verco to efekt realizacji naszej długofalowej strategii opartej na efektywnościowym podejściu do całości komunikacji dla naszych klientów, przy szczególnym nacisku na działania w kanałach interaktywnych.”


Katarzyna Olender, account manager Online Media Group Poland:


„Trzonem tego etapu promocji ma być kampania edukacyjna, realizowana w serwisie Parenting.pl, promowana przez redaktor naczelną – Dorotę Zawadzką oraz wsparta działaniami na Facebooku. Dodatkowo, OMG Poland wykorzysta swoje doświadczenie w zakresie performance marketingu, prowadząc działania w modelu CPC na innych serwisach skierowanych do młodych rodziców i kobiet 25+.”

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...