Zamknij
Nowości - Kariera

Dobrochna Abramowska w On Board PR

Witold Sokołowski, 2005-08-01 11:16:00

W czerwcu b.r. Dobrochna Abramowska rozpoczęła pracę w On Board Public Relations. Wcześniej pracowała jako specjalista ds. marketingu i wsparcia sprzedaży dla Krośnieńskich Hut Szkła „Krosno”. Jej doświadczenie w branży zadecydowało o powierzeniu jej stanowiska Account Executive. Dobrochna zajmuje się prowadzeniem działań dla firmy deweloperskiej Raiffeisen Evolution oraz Esselte, wiodącego producenta artykułów biurowych.

Dobrochna Abramowska jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. Ukończyła również dwie specjalizacje: Public Relations oraz Reklamy i Promocji w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia. Przez ponad 3 lata pracowała jako specjalista ds. marketingu w Krośnieńskich Hutach Szkła „KROSNO” S.A. oraz w agencji public relations Ink & Company. Zdobyła doświadczenie w branżach: IT, FMCG, hotelarskiej i finansowej. Włada dwoma językami obcymi: angielskim i francuskim.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...