Zamknij
PR w mediach

Czy Ilona Felicjańska zaszkodzi marce ÊTRE BELLE?

Magdalena Czaja, 2014-07-23 23:26:57

Kampania reklamowa realizowana przez Être Belle oraz zaproszenie do współpracy osoby, która medialnie przez pewien czas była nieobecna oraz kojarzona była z ciężkimi przeżyciami jest dowodem nie tylko odwagi firmy, ale również, w tym wypadku odwagi samej Ilony Felicjańskiej.

Wszyscy w ostatnich latach widzieliśmy upadek gwiazdy, pięknej kobiety, która kiedyś hipnotyzowała nas w czasie pokazów mody oraz na okładkach głównych magazynów modowych. Bajka się skończyła w momencie, kiedy Ilona Felicjańska zaczęła mieć problemy w życiu osobistym i dodatkowo przyznała się do swojej choroby alkoholowej, a na dodatek zaczęła otwarcie o tym mówić. Jako pierwsza popularna Polka miała odwagę stanąć przed całym światem i opowiedzieć swoją historię aż tak dogłębnie. Mimo szczerości i walki o siebie reakcja środowiska była podzielona, a w większości przypadków celebrytka spotkała się z surową oceną i krytyką.

Mam szczerą nadzieję, że nowa współpraca reklamowa Ilony Felicjańskiej stanie się dowodem na to, że można „odpracować” swoją „winę” i rozpocząć życie na nowo. To co mnie zdecydowanie porusza w całym projekcie reklamowym to duża odwaga jaką wykazała się i firma i Ilona Felicjańska. Firma Être Belle podjęła spore ryzyko angażując osobę, która w mediach kojarzy się raczej w negatywny sposób. Paradoks polega na tym, że uczestnictwo Ilony Felicjańskiej w kampanii - właśnie przez to, że poprzez swoje doświadczenia jest osobą charakterystyczną - zwraca uwagę na przekaz, czyli daje to czego firma oczekuje.

Współpraca reklamowa w ramach Être Belle być może stanie się kolejnym przykładem na to, że tak jak firmy mogą odciąć się od „kryzysu” zatrudnianej gwiazdy , tak również mogą mieć siłę przywrócenia jej do łask. Takim przykładem może tu być współpraca Tigera Woodsa z firmą Nike. Tiger, wskutek swoich romansów, został odsunięty na margines w działaniach reklamowych. Firma Nike jednak z niego nie zrezygnowała. Genialna reklama Nike, w której jako lektor wziął udział ojciec Tigera Woodsa, zagwarantowała sportowcowi piękny powrót.

W materiale Earl Woods zadaje Tigerowi pytania: "Chcę się dowiedzieć co myślałeś? Chcę wiedzieć co czujesz? I czy się czegoś nauczyłeś?". Reklama spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem wśród internautów i była świetnym sposobem powrotu Tigera Woodsa. Podobnie Ilona Felicjańska dzięki swojej sile, szczerości i wytrwałości podniosła się jak feniks z popiołów i zdecydowanie taka postawa zasługuje na docenienie i gratulacje. Trzymam kciuki i za Être Belle i za Panią Felicjańską.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Magdalena Czaja

San Markos.

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...

Można powiedzieć, że Lech Kaczyński nigdy nie był mistrzem photo opportunity - Wojciech Jabłoński, UW