Zamknij
PR w mediach

Czy Ilona Felicjańska zaszkodzi marce ÊTRE BELLE?

Magdalena Czaja, 2014-07-23 23:26:57

Kampania reklamowa realizowana przez Être Belle oraz zaproszenie do współpracy osoby, która medialnie przez pewien czas była nieobecna oraz kojarzona była z ciężkimi przeżyciami jest dowodem nie tylko odwagi firmy, ale również, w tym wypadku odwagi samej Ilony Felicjańskiej.

Wszyscy w ostatnich latach widzieliśmy upadek gwiazdy, pięknej kobiety, która kiedyś hipnotyzowała nas w czasie pokazów mody oraz na okładkach głównych magazynów modowych. Bajka się skończyła w momencie, kiedy Ilona Felicjańska zaczęła mieć problemy w życiu osobistym i dodatkowo przyznała się do swojej choroby alkoholowej, a na dodatek zaczęła otwarcie o tym mówić. Jako pierwsza popularna Polka miała odwagę stanąć przed całym światem i opowiedzieć swoją historię aż tak dogłębnie. Mimo szczerości i walki o siebie reakcja środowiska była podzielona, a w większości przypadków celebrytka spotkała się z surową oceną i krytyką.

Mam szczerą nadzieję, że nowa współpraca reklamowa Ilony Felicjańskiej stanie się dowodem na to, że można „odpracować” swoją „winę” i rozpocząć życie na nowo. To co mnie zdecydowanie porusza w całym projekcie reklamowym to duża odwaga jaką wykazała się i firma i Ilona Felicjańska. Firma Être Belle podjęła spore ryzyko angażując osobę, która w mediach kojarzy się raczej w negatywny sposób. Paradoks polega na tym, że uczestnictwo Ilony Felicjańskiej w kampanii - właśnie przez to, że poprzez swoje doświadczenia jest osobą charakterystyczną - zwraca uwagę na przekaz, czyli daje to czego firma oczekuje.

Współpraca reklamowa w ramach Être Belle być może stanie się kolejnym przykładem na to, że tak jak firmy mogą odciąć się od „kryzysu” zatrudnianej gwiazdy , tak również mogą mieć siłę przywrócenia jej do łask. Takim przykładem może tu być współpraca Tigera Woodsa z firmą Nike. Tiger, wskutek swoich romansów, został odsunięty na margines w działaniach reklamowych. Firma Nike jednak z niego nie zrezygnowała. Genialna reklama Nike, w której jako lektor wziął udział ojciec Tigera Woodsa, zagwarantowała sportowcowi piękny powrót.

W materiale Earl Woods zadaje Tigerowi pytania: "Chcę się dowiedzieć co myślałeś? Chcę wiedzieć co czujesz? I czy się czegoś nauczyłeś?". Reklama spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem wśród internautów i była świetnym sposobem powrotu Tigera Woodsa. Podobnie Ilona Felicjańska dzięki swojej sile, szczerości i wytrwałości podniosła się jak feniks z popiołów i zdecydowanie taka postawa zasługuje na docenienie i gratulacje. Trzymam kciuki i za Être Belle i za Panią Felicjańską.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Magdalena Czaja

San Markos.

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

Nie ulegajmy przedwcześnie proroctwom, że social media wywrócą całkowicie zasady komunikacji - Jacek Gadzinowski