Zamknij
Prosto z rynku - PR w firmie info

Cztery wesela i… rozwód - kampania reklamowa przygotowana przez pracowników

Nowy User, 2017-02-01 18:22:34

Film reklamowy może być angażującym projektem, który rozwija kompetencje, integruje i pozwala odkryć talenty pracowników. Przekonała się o tym firma Eniro Polska, której pracownicy samodzielnie przygotowali film pt. "Cztery wesela i… rozwód". Wkrótce pojawi się on w kampanii reklamowej w sieci kin w największych miastach w Polsce i w mediach społecznościowych.


Koncepcja akcji zrodziła się w Dziale Komunikacji firmy Eniro Polska. „Reklama w kinie pozwala dotrzeć do atrakcyjnej i aktywnej grupy docelowej. Sami często chodzimy do kina i w trakcie dyskusji przekonałem się, że największe wrażenie robią na nas reklamy przygotowane specjalnie dla kinowej publiczności. Stąd pomysł, aby reklamy „udawały” trailery wymyślonych filmów.”– mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska.


Za pomysł i produkcję spotów w całości odpowiadają pracownicy działu. „Dział Komunikacji tworzą ludzie kreatywni, dodatkowo posiadający kompetencje pozwalające nie tylko na wymyślenie konwencji i tytułu filmu, ale również przygotowanie scenariusza, selekcję ujęć, montaż i przygotowanie filmu do emisji. Po naszej stronie jest także dystrybucja filmu w sieci”. – dodaje Wojciech Komosa. „Posiadanie takiego zespołu w firmie to duży atut, a także realna oszczędność, bo nie musimy korzystać z zewnętrznych agencji reklamowych. Całą kampanię możemy sami sprawnie przygotować, bawiąc się słowem i obrazem, jednocześnie poszerzając własne umiejętności”. – podsumowuje Wojciech Komosa.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...