Zamknij
Nowości - Zdrowie

Communication Unlimited rozpoczyna współpracę z marką Bodymax

Nowy User, 2017-02-07 12:01:49

Agencja zintegrowanego marketingu Communication Unlimited wygrała przetarg i od stycznia br. rozpoczyna współpracę z marką Bodymax z portfolio Orkla Health.


Do zadań agencji będzie należało opracowanie koncepcji i pełna obsługa nowej platformy komunikacyjnej dla marki na najbliższych kilka lat. Stworzone przez Agencję rozwiązanie będzie funkcjonowało w Polsce i na rynkach europejskich m.in. w Danii. Bodymax to kolejny po marce WIX międzynarodowy klient, planujący komunikację na rynkach europejskich, który w ciągu ostatnich trzech miesięcy zdecydował się na współpracę z Agencją Communication Unlimited.


Wybór Communication Unlimited komentuje Joanna Baś-Marjańska, Country Marketing Manager Orkla Health (od 1.02.2017 Orkla Care):


Przetarg na międzynarodową platformę komunikacyjną dla marki Bodymax był sporym wyzwaniem dla uczestniczących agencji ze względu na skomplikowaną sytuację tej marki na rynkach międzynarodowych. Tym bardziej cieszy fakt, że wybór agencji Communication Unlimited był jednogłośny. Wybrane rozwiązanie jest uniwersalne w kontekście międzynarodowym a jednocześnie pozwoli na budowanie unikalnego pozycjonowania marki Bodymax, a to było podstawowym celem przetargu. Jednocześnie, rzadko obecnie spotykany entuzjazm i energia z jaką agencja CU podeszła do tego przetargu pozwalają nam bardzo optymistycznie myśleć o przyszłości marki Bodymax. Sebastian Olszowy, Client Service Director CU, odpowiedzialny za projekt po stronie agencji dodaje: Bardzo nas cieszy ta wygrana. To kolejny w ostatnim czasie pozytywny efekt zmian w organizacji i filozofii pracy, które wprowadziliśmy w agencji. Tym razem silna idea komunikacyjna, różna od wszystkiego, co się dzieje w tej kategorii, spotkała się z oczekiwaniami klienta. Taki poziom porozumienia z pewnością pozwoli nam ten międzynarodowy projekt zamienić w sukces rynkowy marki Bodymax.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...