Zamknij
Nowości - Zdrowie

Codemedia promuje Femibion

Nowy User, 2017-02-10 08:59:16

Codemedia promuje Femibion

Od początku stycznia dom mediowy Codemedia wspiera w zakresie branded content markę Femibion – suplement diety dla kobiet w ciąży, którego producentem jest Merck. Współpraca obejmuje adaptację kreacji do kampanii digitalowej, SEO, content marketing oraz działania na Facebooku.


Codemedia odpowiada za obsługę SEO serwisu przyszlamama.pl, wchodzącego od nowego roku w skład globalnej struktury femibion.com. Działania opierają się na opracowywaniu treści ciekawych z punktu widzenia użytkowniczek, kompleksowej organizacji aktywizacji konkursowych oraz tworzeniu angażujących rozwiązań, takich jak kalkulator dni płodnych, imiennik czy kalendarz ciążowy. Stała komunikacja z użytkowniczkami na każdym etapie ciąży jest prowadzona za pośrednictwem newsletterów. Realizowana jest również kampania na Facebooku promująca artykuły.


Drugi rok z rzędu będziemy wspierać działania branded contentowe marki Femibion. Dzięki dotychczasowej współpracy udało nam się ponad dwukrotnie zwiększyć liczbę nowych użytkowników serwisu przyszlamama.pl. W 2016 roku dużą popularnością cieszyły się przygotowywane przez nas konkursy, w których użytkowniczki musiały wykazać się inwencją twórczą. Sukcesem jest dla nas także duże zaangażowanie w brand, które przejawia się w wielu pozytywnych wypowiedziach w social media – mówi Marta Gilbas, Branded Content Director, Codemedia.


Codemedia rozpoczęła pracę dla marki Femibion od poznania zachowań użytkowniczek w Internecie i kompleksowego audytu strony przyszlamama.pl. Dało to mocne podstawy do opracowania strategii rozwoju strony poprzez nowe treści, aplikacje i aktywności angażujące użytkowniczki. Nowe rozwiązania przełożyły się na konsekwentne wzmacnianie pozycji w SEO oraz wzrost zaangażowania użytkowniczek - Katarzyna Swacha-Spławska, Senior Brand Manager, Merck.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...