Zamknij
Nowości - Zdrowie

Codemedia promuje Femibion

Nowy User, 2017-02-10 08:59:16

Codemedia promuje Femibion

Od początku stycznia dom mediowy Codemedia wspiera w zakresie branded content markę Femibion – suplement diety dla kobiet w ciąży, którego producentem jest Merck. Współpraca obejmuje adaptację kreacji do kampanii digitalowej, SEO, content marketing oraz działania na Facebooku.


Codemedia odpowiada za obsługę SEO serwisu przyszlamama.pl, wchodzącego od nowego roku w skład globalnej struktury femibion.com. Działania opierają się na opracowywaniu treści ciekawych z punktu widzenia użytkowniczek, kompleksowej organizacji aktywizacji konkursowych oraz tworzeniu angażujących rozwiązań, takich jak kalkulator dni płodnych, imiennik czy kalendarz ciążowy. Stała komunikacja z użytkowniczkami na każdym etapie ciąży jest prowadzona za pośrednictwem newsletterów. Realizowana jest również kampania na Facebooku promująca artykuły.


Drugi rok z rzędu będziemy wspierać działania branded contentowe marki Femibion. Dzięki dotychczasowej współpracy udało nam się ponad dwukrotnie zwiększyć liczbę nowych użytkowników serwisu przyszlamama.pl. W 2016 roku dużą popularnością cieszyły się przygotowywane przez nas konkursy, w których użytkowniczki musiały wykazać się inwencją twórczą. Sukcesem jest dla nas także duże zaangażowanie w brand, które przejawia się w wielu pozytywnych wypowiedziach w social media – mówi Marta Gilbas, Branded Content Director, Codemedia.


Codemedia rozpoczęła pracę dla marki Femibion od poznania zachowań użytkowniczek w Internecie i kompleksowego audytu strony przyszlamama.pl. Dało to mocne podstawy do opracowania strategii rozwoju strony poprzez nowe treści, aplikacje i aktywności angażujące użytkowniczki. Nowe rozwiązania przełożyły się na konsekwentne wzmacnianie pozycji w SEO oraz wzrost zaangażowania użytkowniczek - Katarzyna Swacha-Spławska, Senior Brand Manager, Merck.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...